Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:56:17 GMT

لواندوفسکی در آستانه برابری با رکورد تاریخی کرویف

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۳۸۷۵

لواندوفسکی در آستانه برابری با رکورد تاریخی کرویف

ستاره لهستانی بایرن دیگر چیزی تا کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ فاصله ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و پی اس جی امشب در ورزشگاه دالوژ لیسبون فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. بایرن آخرین بار سال 2013 به عنوان قهرمانی دست یافته و حالا شانس فتح سه گانه را بسیار نزدیک می بیند؛ هرچند پی اس جی رقیب دشواری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بازی امشب برای روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی مونیخی ها نیز از برخی لحاظ حائز اهمیت است. لواندوفسکی تاکنون فاتح لیگ قهرمانان نشده و سال 2013 با پیراهن دورتموند در فینال ویمبلی، بازی را به بایرن واگذار کرد.

 

لواندوفسکی بهترین گلزن فصل 20-2019 بوندسلیگا با 34 گل و جام حذفی آلمان با شش گل بود و در هر دو جام نیز با بایرن قهرمان شد. او اگر امشب با بایرن فاتح لیگ قهرمانان شود، با رکورد تاریخی یوهان کرویف برابری خواهد کرد.

کرویف فصل 72-1971 با آژاکس در حالی فاتح سه گانه شد که در لیگ هلند با 25 گل برترین گلزن شده بود. در جام حذفی نیز با سه گل بهترین گلزن شد و در جام باشگاه های اروپا نیز توانست 5 گل بزند و برترین گلزن شود. لواندوفسکی می تواند پس از 48 سال با این رکورد برابری کند.

ستاره لهستانی همچنین اگر امشب دو گل بزند، با رکورد 17 گل زده کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان برابری خواهد کرد.

 

 

 

کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی پیشکسوت هلند بایرن مونیخ یوونتوس یوهان کرویف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ یوونتوس یوهان کرویف لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • کمک بایرن به کین