Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@21:25:23 GMT

انجام سالانه ۳۰ هزار جراحی زیبایی در کشور

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۴۸۰

انجام سالانه ۳۰ هزار جراحی زیبایی در کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، دکتر محمدرضا آخوندی نسب، عضو هیئت مدیره انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران درباره انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونایی گفت: از آنجایی که رفتار دقیق ویروس کووید ۱۹ مشخص شده نیست و دقیقاً نحوه واگیری و استقرار این ویروس روی سطوح و درمان آن مشخص نشده است باید در مقابل این ویروس احتیاط بسیاری به ویژه هنگام اعمال جراحی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جراحی‌های زیبایی جز اعمال ضروری محسوب نمی‌شوند ولی رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت جامع و کامل قبل و بعد از جراحی برای بیماران لازم است بر همین اساس آیین‌نامه‌هایی را انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی تهیه کرده تا از شیوع و یا انتقال کرونا ویروس حین جراحی پیشگیری به عمل آید.
وی درباره ضرورت غربالگری کرونا در افراد کاندیدای جراحی زیبایی گفت: اگر امکان انجام تست PCR را دارد بهتر است که از حلق و بینی همزمان گرفته شود تا منفی بودن آن ارزشمند تر باشد انجام تست آنتی بادی نیز کمک کننده است و اگر تست IGM و IgG هر دو منفی باشد می توان با خیال راحت عمل را انجام داد ولی اگر تست IgM مثبت و IgG منفی باشد فرد بیماری فعال داشته و باید عمل به تعویق بیافتد و اگر تست IgM منفی و IgG مثبت باشد و PCR نیز منفی شود فرد ایمن است و انجام عمل منعی ندارد.
وی درباره آمار جراحی های زیبایی در کشور گفت: از آنجایی که بسیاری از جراحی‌های زیبایی در کلینیک های جراحی محدود انجام می‌گیرد آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد ولی سالانه ۲۰ تا ۳۰ هزار جراحی زیبایی در کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 دکتر محمدرضا آخوندی جراحی زیبایی انجام سالانه ۳۰ هزار جراحی زیبایی غربالگری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی انجام تست PCR

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جراحی زیبایی غربالگری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی انجام تست PCR جراحی های زیبایی جراحی زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت

از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۳ اردیبهشت ماه بارندگی‌ها در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

به گزارش مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • رقابت منفی دلار نیما و بازار آزاد
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • آیا عمل بینی واقعا به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند؟
  • آمارگیری نیروی کار در استان اردبیل آغاز شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • تورم به مرز ۷۰ درصد در ترکیه رسید