Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو گروه حقوق بشری به خاطر دستگیری یک شاهزاده سعودی به سازمان ملل شکایت کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، از خبرگزاری فرانسه، دو گروه حقوق بشری شکایتی علیه حکومت عربستان به سازمان ملل به خاطر دستگیری یک شاهزاده ارائه کرده‌اند.

این دو گروه از دستگیری «خودسرانه» شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهزاده 27 ساله سال 2018 در جریان موج دستگیری اعضای خانواده سلطنتی عربستان و زندانی شدن آن‌ها در هتل ریتز کارلتون بازداشت‌شده بود.

این شکایت توسط گروه حقوق بشر خاورمیانه و شمال آفریقا که در ژنو مستقر است و نیز سازمان ALQST در لندن ارائه‌شده است.

اکثر اعضای خانواده سلطنتی کمی بعد از دستگیری آزاد شدند، اما شاهزاده سلمان هنوز در بازداشت باقی‌مانده است.

ماه مرداد نیز سعد الجابری یک مقام سابق اطلاعاتی سعودی در آمریکا از محمد بن سلمان به جرم تلاش برای کشتن خود شکایت کرده بود.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان ملل سلمان بن عبدالعزیز شاهزاده سعودی خبرگزاری فرانسه ریتز کارلتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» که در آن فرد شرور علاوه بر کتک زدن اقدام به فحاشی و هتاکی به شهروندان کرده بود، وایرال شد و موجبات نگرانی و مطالبه مردم در برخورد با این افراد شد.

به گزارش ایرنا، پلیس تهران بزرگ دیروز اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی، متهم این پرونده دستگیر شده است.

رییس پلیس تهران پایتخت امروز در بازسازی صحنه این جرم در جمع خبرنگاران و مردم گفت: از شهروندی که فیلم یک متهمی که شروع کرد به ضرب و شتم مردم در اتوبوس، را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار عباسعلی محمدیان افزود: از شهروندی که مستندسازی کرد قدردانی می‌کنیم چرا که موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری و به یکی از روستا‌ها رفته بود، اما همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را که به هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، یادآور شد: این فرد سابقه دار است و همدست دارد، اما در آن فیلم تنها بوده است.

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان