Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@10:30:30 GMT

8 پروژه ملی تا پایان سال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۵۶۰۱

ایسنا/ایلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ۸ پروژه ملی تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۶ پروژه شهری و ۲ پروژه روستایی است.

«زهرا سادات موسوی»  در نشست کمیته تخصصی ورزش بانوان ایلام اظهار کرد: ایجاد معاونت ورزش بانوان نوید بخش گام‌های اساسی در این زمینه است و امیدواریم نتایج آن برای بانوان جامعه محسوس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه ورزش بانوان به خاطر ملاحظات فرهنگی مغفول مانده است، ادامه داد:  گسترش فعالیت‌های ورزشی نیازمند اطلاع‌رسانی به موقع است و برای معرفی استعدادها و ظرفیت‌های موجود باید برنامه‌های هدفمند تدوین و اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از هیئت‌های ورزشی بانوان خواست تا ارتباط خود را با رسانه‌ها قوی‌تر و فعالیت‌های انجام گرفته را به موقع اطلاع‌رسانی کنند.

وی با تاکید بر آموزش و توانمندسازی مربیان و نواب هیئت های ورزشی بانوان، تاکید کرد:  افراد باید بتوانند در رشته‌های تخصصی خود نفر بسازند و با فدراسیون‌ها ارتباط قوی داشته باشند و با برنامه‌های کیفی حمایت‌ها و اعتبارات را جذب کنند.

موسوی تاکید کرد: افراد مطالبات خود را مجدانه پیگیری کنند و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را معرفی کنند علاوه بر احقاق حقوق خود از اعتبارات ورزشی نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته ردیف اعتباری جهت گسترش ورزش زنان وجود داشت که حذف شد و این اعتبارات در ردیف ورزش همگانی قرار گرفت که تلاش می‌شود این مشکل حل شود.

موسوی از افتتاح ۸  پروژه ملی تا پایان سال اخبر داد و گفت: از این تعداد ۶ پروژه شهری و ۲ پروژه روستایی خواهد بود.

در این نشست نواب رئیس هیئت های مختلف مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و در پایان نشست از چند تن از بانوان  مدال آور استان و «شهناز قبادی» به پاس فعالیت چندین ساله در امور ورزش بانوان استان قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه ایلام امور ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اردوی تیم ملی اسکواش بانوان ایران با حضور هشت ملی پوش از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه داشت.

ملی پوشان در سالن اسکواش کوثر یزد زیر نظر سرمربی تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر خود را برای رقابت‌های آسیایی اماده کردند. 

مسابقات قهرمانی تیمی اسکواش بانوان خردادماه سال جاری در کشور چین انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود