Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا( ع) خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در شهرستان زیرکوه خبر داد.

مهدی هنری، امروز دوشنبه ۳ شهریور در حاشیه افتتاح پروژه آب شیرین کن روستای بارنجگان زیرکوه گفت: در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان بسیج سازندگی، سپاه انصار الرضا(ع) و استانداری خراسان جنوبی و تعیین سپاه و بسیج به عنوان معین محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه، فعالیت‌های متعددی در این شهرستان در زمینه‌های عمرانی، اشتغال، سلامت، فرهنگی و خدمات اجتماعی پیش بینی شده که در زمینه عمرانی اقدامات بسیاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: با کمک اعتباری رده‌های سپاه و بسیج و کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط تاکنون عملیات اجرایی ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال آغاز شده که حدود ۲۸ میلیارد ریال آن توسط سپاه و بسیج تامین می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۱۴ رشته قنات ، ۹ کانال انتقال آب، یک خانه عالم، ۶ باب استخر ذخیره آب ، ۴ پروژه اصلاح شبکه آب شرب روستایی، یک پروژه‌ آب شیرین کن روستایی، ۴ آبشخور دام، ۹ زمین ورزشی روباز ، تامین ۱۷ تانکر ثابت آبرسانی سیار روستایی، ۳ باب مسکن محرومین، ۳ باب سرویس بهداشتی و حمام، یک پارک و بوستان، یک باب مجموعه فرهنگی مذهبی، ۴ ایستگاه دیجیتال روستایی، یک سالن چند منظوره ورزشی و یک کارگاه اشتغال تجمیعی است.

وی بیان کرد: همچنین پروژه‌های دیگری در خصوص مجتمع آبرسانی روستایی، آبخیزداری، لوله گذاری و .. در شرف تفاهم نهایی با دستگاه‌ها و آغاز بکار است و
تاکنون ۳۲ پروژه شامل ۱۷ باب تانکر ثابت آب عشایری ، ۳ رشته قنات ، یک استخر ذخیره آب، ۳ باب منزل محرومین، ۳ آبشخور دام، ۲ زمین ورزشی روباز ، یک آب شیرین کن روستایی ، یک فضای فرهنگی مذهبی و یک کارگاه اشتغال تجمیعی خیاطی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده که حدود ۵ میلیارد ریال توسط سپاه و بسیج تامین شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا( ع) خراسان جنوبی یادآور شد: در خصوص تفاهم‌نامه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه برنامه‌های متعدد دیگری در زمین اشتغال و صندوق‌های قرض الحسنه مردمی و ... نیز در حال برنامه ریزی است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج سازندگي خراسان جنوبی میلیارد ریال سپاه و بسیج تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم