Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@07:08:21 GMT

محرم‌ متفاوت امسال

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۸۸۶

محرم‌ متفاوت امسال

امسال عزاداری ماه محرم با سال های دیگر به دلیل شیوع بیماری کرونا متفاوت است. این روزها کاربران عکس هایی از رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی منتشر می کنند و از شرایط عزاداری در این روزها می نویسند. البته بعضی ها هم از این می نویسند که هیأت هایی هستند که پروتکل ها را رعایت نمی کنند: «‏بنا به دلایلی هر سال محرم ،خونه عزاداری می کنم، امسالم مثل هر سال .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..ولی وقتی می بینم از دسته وهیأت خبری نیست، دلم میگیره .

چقدر سوت و کوره»،«جلسه کوچیک و صمیمی عزاداری اباعبدالله رو با رعایت تمام دستورات بهداشتی در فضای باز برگزار می کنیم. پای عهدمان هستیم»، «در ایام سوگواری امام حسین (ع) سعی کنیم با یاری هم و توجه به آیین های پزشکی و توصیه های مکرر کادر درمان هوشیارتر از قبل باشیم تا روزهای خوبی رو سپری کنیم و به بهترین شکل ممکن همانند سنوات گذشته فرهنگ عاشورایی را پاس بداریم»،«‏دلواپسان محترم عزاداری امام حسین علیه السلام تصاویر مراسم عزاداری هارو با رعایت پروتکل های بهداشتی حتماً دیدید حالا نوبت شماست از حال و روزتون برامون عکس ارسال کنید»، «‏همه می دونیم که محرم۱۴۴۲متفاوته.از تفاوت در شیوه های مبتکرانه عزاداری تا جنس نذری ها.اما باید یه تفاوت دیگه هم امسال باشه اینکه تاسوعا و عاشورای حسینی به هر دلیلی(با تأکید بخونیدبه هر دلیلی)‎سفر نرم. ‎سفر نری. ‎سفر نریم. یادمون باشه هدف قیام امام حسین امر به معروف و نهی از منکره»،«‏قرار بود ستاد ملی مقابله باکرونا بر مراسم عزاداری نظارت داشته باشه. در میدان امام خمینی هیأتی رفتم که خیلی شلوغ بود و بدون رعایت فاصله گذاری. زود اونجا رو‌ ترک کردم اما امیدوارم بعد از این توییت یه نظارتی هم بشه»، «تا جایی که من دیدم در میدان ‎منیریه ‎دسته‌های عزاداری به راه افتادن، روز به روز هم گسترده‌تر میشن. کجا میشه گزارش داد این مسأله رو؟ لطف بکنید خودتون هم زنگ بزنید و گزارش بدین، این همه خونِ دل نخوردیم که به همین راحتی مجلس امام حسین(ع) برچسب بخوره»،«برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هموطن های عزیز شایسته تقدیر است».

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!

این روزها بنرهایی از جهان پهلوان تختی در سطح شهر تهران می‌بینید که روی آن عبارت "پای تختی هستیم" نوشته شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ البته این جمله می‌تواند چندوجهی خوانده شود و به قول شعرا و ادبا، جناس دارد اما فارغ از برداشت اهل پایتخت بودن یا پای آرمان های تختی ایستادن، موضوع علاقه شهرداری به استفاده از برند پهلوان پرآوازه کشتی جالب‌تر است. 

حسین زاکانی پدر شهردار فعلی تهران، بعداز انقلاب مسوول برگزاری مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی بود!

این مراسم هرساله در روز فوت غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی و کشتی‌گیر سرشناس ایران در آرامگاه ابن بابویه برگزار می‌شود. در این تصویر، حسین زاکانی را در عکسی که بابک تختی فرزند جهان پهلوان در آن حاضر است، می‌بینید: 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد