Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم چلسی عنوان کرد به دنبال آقای گلی و رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر با چلسی است.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، تامی آبراهام ستاره چلسی مدتی بود در فصل قبل به خاطر مصدومیت از ترکیب تیمش دور شده بود و به میدان نرفت ولی در مجموع عملکرد رضایت بخشی داشت. این مهاجم پس از گذراندن دو فصل گذشته به صورت قرضی در سوانسی و استون ویلا، توانست در چلسی انتظارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبراهام درباره اهداف خود با چلسی برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر گفت: من دستاوردهایی مانند قهرمانی لیگ برتر ، لیگ قهرمانان ، جام جهانی و کفش طلا  را می خواهم. من همه این اهداف را در سرم دارم اما هدف من این است که بتوانم بازنشسته شوم و بگویم که من این کار مهم را کردم. خوشبختانه توانستم فشار اولیه را از روی خودم بردارم و انتظارات را برآورده کنم و می خواهم در ادامه به تیمم کمک کند قهرمان لیگ برتر شود. دوست دارم همه عناوین را به دست بیاورم.

او در ادامه درباره دعوت به تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: احساس دعوت به تیم ملی انگلیس بسیار خوب و بزرگ بود زیرا این بدان معناست که شما کارهای درست را انجام می دهید و همه می دانند که چه کاری انجام می دهید. از ساوت گیت برای دعوت  به تیم ملی خیلی تشکر می کنم. دوست دارم در تیم ملی راه هری کین و رحیم استرلینگ را بروم و مثل آنها در خط حمله تیم ملی گلزنی کنم. البته می دانم کار آسانی نیست و مهاجمان زیادی مثل راشفورد حضور دارند که آنها نیز به دنبال حضور در ترکیب ثابت هستند.

آبراهام در فصل جدید در کنار تیمو ورنر آلمانی در خط حمله تیم چلسی به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تامی آبراهام تیم فوتبال چلسی لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)

گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی