Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@02:43:54 GMT

مسابقه سخنرانی‌های ترویجی (UTTED) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۸۲۴۸

مسابقه سخنرانی‌های ترویجی (UTTED) برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه تهران، پنجمین دوره مسابقات سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (UTTED) با اعلام از اسامی برگزیدگان سوی دبیرخانه برگزار شد.

محمد قاضی مقدم با ارائه «رهایی از خود کاذب»، امیرحسین شمسی اردکانی با ارائه «بحران هویت جوان ایرانی؛ مهر فراموش شده» و سید داریوش طاهرزاده با ارائه «تحصیل؛ تفریح یا حرفه؟» سه ارائه برگزیده این دوره از رویداد بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارائه مریم مکاری‌زاده با عنوان «اگه پول نه، پس چی؟» مقام شایسته تقدیر را به دست آورد و ارائه احمد یارایی با ارائه «سر بریدن با چاقوی کند» عنوان شایسته تقدیر از نگاه مخاطب را کسب کرد.

پنجمین دوره مسابقات سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد از بهمن ۹۸ آغاز شد و بنا بود در اسفند سال گذشته نیز برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمعات، این رویداد به صورت مجازی، از ۲۵ تا ۲۹ مرداد 13۹۹ به همت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد.

علاقه مندان می‌توانند ویدئوهای این دوره از مسابقات را در کانال آپارات به نشانی aparat.com/UT_TED و سامانه چندرسانه‌ای اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به نشانی bayan.ut.ac.ir/channel/y92e6 دنبال کنند.

انتهای پیام/

367 / 320 دانشگاه تهران سخنرانی ترویجی مسابقات سخنرانی ترویجی رهایی از خود کاذب محمد قاضی مقدم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تهران سخنرانی ترویجی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد