Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@01:55:33 GMT

۳۳ سال در انتظار شنیدن خبری از پسر شهیدم هستم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۰۱۳۷

۳۳ سال در انتظار شنیدن خبری از پسر شهیدم هستم

حسینی گفت: ۳۳ سال است که منتظر شنیدن خبری از پسر شهیدم هستم و اگر پیکر این شهید به دیارش باز می گشت آسوده خاطر می شدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسینی» عصر امروز(سه شنبه ۴ شهریور) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در طرح «سه شنبه های تکریم» اظهار کرد: شهید «علی اصغر حسینی» بسیار فعال بود، او علاقه داشت به عنوان یک بسیجی به جبهه های جنگ اعزام شود در واقع فرزندم پیش از آنکه به خدمت سربازی اعزام شود برای حضور در جبهه های جنگ داوطلب شد و از آنجایی که سن کمی داشت با حضور وی در جبهه های جنگ موافقت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پدر شهید حسینی ادامه داد: پس از آن وقتی به سن سربازی رسید به خدمت اعزام شد و در پادگان ذوالفقار تهران حضور داشت و وقتی دوره آموزشی آن به پایان رسید به مرخصی آمد و بیان کرد که به اندیمشک اعزام می شود.

 

حسینی متذکر شد: پس از اعزام به اندیمشک یک بار نیز به مرخصی آمد و پس از آن عنوان کرد که به قسمت شهربانی منتقل می شود و بعد از اعزام در تاریخ 18 فروردین 65 با توجه به اینکه در 200 متری نیروهای بعثی بود در پاتک دشمن به شهادت رسید.

 

وی گفت: پس از این اتفاق به این منطقه حضور یافتیم و بیان کردند که 6 نفر در این پاتک اسیر و دو نفر نیز مفقودالاثر شدند و از آن زمان تاکنون هنوز خبری از فرزند شهیدم به دست ما نرسیده است.

 

پدر شهید حسینی خاطرنشان کرد: همرزمان آن بیان می کردند که این شهدا در این پاتک برای رویارویی با دشمن تلاش زیادی کردند.

 

حسینی تصریح کرد: شهادت فرزندم برای ما موجب افتخار است اما چشم انتظاری ما برای شهید مشکل است، 33 سال منتظر پیکر فرزند شهیدم هستیم و حداقل اگر پیکر این شهید را برای ما می آوردند آسوده خاطر می شدم.

 

وی بیان کرد: هفت پسر و دو دختر دارم که یکی از آنها به شهادت رسیده است.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم شهید مفقودالاثر شهید حسینی دیدار با خانواده شهدا شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی