Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد بخشی گفت: فردا با همکاری بنیاد مستضعفان ۴ هزار بسته معیشتی و حمایتی در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در مناطق کم برخوردار مازندران توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندان، نهضت کمک مومنانه دستگاه‌های اجرایی و کارمندان استان مازندران عصر امروز با حضور سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و مدیران ادارات استان با محوریت سازمان بسیج کارمندان مازندران همزمان با سراسر کشور در بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اشاره به اینکه در موج دوم نهضت کمک مومنانه سه مرحله در نظر گرفته شده است، گفت:‌مرحله اول دهه امامت و ولایت، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر است.

جواد بخشی با اعلام اینکه در مرحله اول نهضت کمک مومنانه ویژه دهه ولایت و امامت ۱۰۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: در مرحله دوم هم  همین تعداد بسته را با هم کاری و هم افزایی نهاد‌های اجتماعی و مردم بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.



بخشی در ادامه با تصریح بر اینکه در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه که در دهه آخر صفر برگزار می‌شود، بیان کرد:‌در این مرحله شاهد مشارکت موکب داران خواهیم بود لذا اگر پیاده روی اربعین امکان پذیر نبود، از ظرفیت موکب داران در بخش مردم یاری و محرومیت زدایی  استفاده می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با قدردانی از آحاد مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی استان، ابراز امیدواری کرد که فرهنگ نهضت احسان و تعاون در جامعه گسترش پیدا کند.



بخشی اضافه کرد: اگر حادثه‌ای یا کروناهم نباشد، باید کمک به همنوعان را یک دغدغه مشترک بدانیم و برای خدمت به مردم در همه زمان‌ها پای کار باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در پایان یادآور شد:‌فردابا همکاری بنیاد مستضعفان ۴ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

علی نجفی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران در حاشیه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران ضمن تسلیت ایام عزای حسینی، از تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در روز بسیج کارمندان خبر داد و گفت:‌در هفته دولت به مناسبت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین روز بسیج کارمندان با محوریت شهید مرتضوی زاده بسیج شهید شاخص بسیج ادارات کشور، برای نهضت کمک کمک مومنانه اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردیم.



مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا با اشاره به رزمایش میز خدمت در هفته دولت افزود:‌رزمایش میز خدمت در تمام حوزه‌های مقاومت سراسر استان در حال اجرا‌ می‌باشد تا با ارائه خدمات مطلوب موجب رضایتمندی مردم شویم.



نجفی در ادامه به تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند هم اشاره کرد و گفت:‌در ایام بازگشایی مدارس با همکاری بسیج  کارمندان بسته‌های نوشت افزاری تهیه و بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا در پایان تاکید کرد:طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، اعتقاد ما این است که تنها راه مبارزه با استکبار خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج کارمندان دوم نهضت کمک مومنانه بسته معیشتی مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت