Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان درجلسه خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه اراده و تفاهم ملی وجود دارد اظهار داشت : بادقت نظر و منطبق بر ضوابط قانونی با سرعت پیگیری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور نشست خصوصی سازی با حضور معاونین ذی ربط برگزار و دکتر مسعود سلطانی‌فر تاکید کرد که واگذاری دو باشگاه بزرگ ومردمی پایتخت با دقت نظر، منطبق بر ضوابط قانونی و با سرعت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این نکته را مورد توجه قرار داد که در این راستا تفاهم ملی وجود دارد بنابراین تمام مسوولان مرتبط با دو باشگاه استقلال وپرسپولیس باید اهتمام بیشتری در این راستا داشته باشند.

مسئولین سرخابی ها گزارش عملکرد خود را درخصوص اقدامات صورت گرفته در جهت خصوصی‌سازی دو باشگاه در این جلسه قرائت کردند و به اطلاع وزیر ورزش و دیگر مسئولین حاضر در جلسه رسید.
در این جلسه مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی و حرفه‌ای و فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش ، شمس معاون سازمان خصوصی‌سازی، کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خصوصی سازی دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال