Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی فقدان حجت‌الاسلام روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وزیر اسبق ارشاد به این شرح است:

«باسمه تعالی

"الذی خلق الموت و الحیوة لیبلوکم أیکم أحسن عملا"

درگذشت روحانی پارسا، با فضیلت، انقلابی، شجاع، پیرو صادق امام و یار وفادار رهبری، حضرت حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان را تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم حسینیان از چهره‌های مبارز دوران انقلاب و از شخصیتهای صاحب نظر، پرتلاش، مؤثر و منشا خدمت به مردم و نظام اسلامى در مسئولیتهای مختلف ازجمله در دستگاه قضایی، نمایندگی مجلس و ریاست مرکز اسناد انقلاب اسلامی بود.

با همت والا و اعتقاد راسخ کوشید تا مانع تحریف تاریخ معاصر شود و گنجینه‌ی ارزشمندی از رویدادهای ۶۰ سال اخیر، خاطرات بزرگان، مدارک و اسناد انقلاب اسلامی و نیز آثار قلمی خود را به عنوان باقیات صالحات به یادگار گذارد، تا حقایق نهضت امام خمینی کتمان و یا واژگونه جلوه داده نشود.

این روحانی غیور در بیان مواضع انقلاب و روشنگری در مورد غربگرایان و روشنفکرانِ بیمار هیچ گونه ملاحظه و واهمه‌ای از جوسازیها و هیاهوها نداشت؛ مصداق بارزی از مجاهدان فی سبیل‌الله بود که در راه خدا و انجام تکلیف شرعی از ملامت سرزنش کنندگان هراسی ندارند و در برابر هجمه‌ها و ناسزاها خم به ابرو نمی‌آورند ( ولا یخافون لومة لائم).

یک نمونه از این شهامت و صراحت مثال زدنی را در زمانه‌ی حاکمیت سایه‌ی سنگین پیام دوم خرداد شاهد بودیم که یک تنه خط‌شکنی کرد و در برنامه زنده تلویزیونی حرف دل نیروهای انقلاب و همه کسانی را که خون دل می‌خوردند اما جرأت بیان نداشتند یا به مصلحت نمی‌دانستند، بر زبان راند و آغازگر نقدی جدی بر فضا و افکار غالب بر آن دوره شد.

حال که روح بلندش بعد از مدتها تحمل بیماری، در ماه ماتم و عزای مولایش حضرت سیدالشهدا، به جوار رحمت حق شتافته، دعا می‌کنیم که بر سفره‌ی "عند ربهم یرزقون" میهمان و با شهدای کربلا محشور شود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

سید محمد حسینی ۹۹/۶/۴
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی»

انتهای پیام/

104 / 361 روح الله حسینیان مرکز اسناد انقلاب سید محمد حسینی پیام تسلیت دوم خرداد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روح الله حسینیان مرکز اسناد انقلاب سید محمد حسینی پیام تسلیت دوم خرداد اسناد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق