Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عیسی قاسم، عالم شیعه در بحرین، بستن درهای مسجد«الزهراء» در ایام ماه محرم الحرام را اقدام دیگر آل خلیفه علیه شیعیان خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «النعیم نیوز»، آیت الله شیخ «عیسی قاسم» عالم برجسته شیعه در بحرین در بیانیه ای گفت: اقدام مقامات امنیتی آل خلیفه در بستن مسجد «الزهراء» در شهر حمد، باعث ایجاد تنش و آشفتگی جو در مراسم عاشورای حسینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است: این اقدام، یکی دیگر از اقدامات آل خلیفه علیه شیعیان است.

 

در ادامه بیانیه آمده است: بستن درهای مسجد الزهراء که در آن مجالس حسینی برگزار می شود، امری قبیح است و با قدسیت مسجد منافات دارد.

 

آیت الله شیخ عیسی قاسم در ادامه تاکید کرد: با این اقدامات اسلام پایان نمی پذیرد و حسین(ع) نیز پایان نخواهد یافت و مومنان اسلام و حسین(ع) را به فراموشی نخواهند سپرد.

 

مقامات آل خلیفه برگزاری مراسم عزاداری حتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توصیه های بهداشتی را ممنوع اعلام کرده اند و درهای مسجد «الزهراء» را نیز به این بهانه بسته اند.

 

با این وجود، شیعیان ده ها موکب و هیئت های عزاداری را در شهرهای مختلف برپا کرده اند.

 

چهار نفر از علمای برجسته بحرین نیز با صدور بیانیه ای مشترک از مردم خواستند با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم سوگواری را برگزار کنند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیلی مسجد آیت الله شیخ عیسی قاسم بحرین درهای مسجد آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.


تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.


دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دیگر خبرها

  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی