Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:48:33 GMT

موانع ۶ طرح صنعتی و کشاورزی همدان رفع شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۶۱۸۸

موانع ۶ طرح صنعتی و کشاورزی همدان رفع شد

ظاهر پورمجاهد روز چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: پنج طرح صنعتی و یک طرح کشاورزی در بیست و نهمین جلسه این کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.   

وی اضافه کرد: برخی از واحدها بین ۵۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد بدهی عقب افتاده به بانکها داشتند که با پرداخت هفت درصد از کل مبلغ بقیه مطالبات با مساعدت روسای بانکها قسط‌بندی شد تا واحدها بتوانند به تولید و اشتغال خود ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: برخی دیگر از طرحها مشکلات زیربنایی و تامین انشعاب برق،  آب و گاز داشتند که با تعامل دستگاه‌های خدمات رسان به خواسته آن‌ها پاسخ داده شد.  

به گفته پورمجاهد بیشترین مسائل و گرفتاری واحدهای تولیدی استان مربوط به بدهی‌های بانکی است که با حمایت دولت استمهال می‌شوند اما صاحبان این واحدها نیز باید سروقت اقساط خود را پرداخت کنند.  

وی حفظ اشتغال و رونق تولید را از اولویتهای دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: از سال گذشته ۸۵ واحد صنعتی تعطیل استان با پشتیبانی دولت به چرخه تولید بازگشت و این تلاش و تکاپو ادامه دارد. 

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۷ مصوبه برای گره گشایی از واحدهای تولیدی صادر کرده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی همدان جهش تولید افزایش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی همدان جهش تولید افزایش تولید تسهیلات بانکی همدان جهش تولید افزایش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان