Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مانور تبلیغاتی آمریکا درباره سازوکار برجامی موسوم به «مکانیسم ماشه» گفت: ایران از گزینه‌های متعددی برخوردار است و با دقت این موضوع را رصد خواهد کرد و برای همه سناریو‌های آینده برنامه دارد. تاریخ انتشار: 11:36 - 05 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۴۵۸ عباس مقتدایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انتظارات بین‌المللی از سازمان ملل پیرو مانور تبلیغاتی آمریکا درباره سازوکار برجامی موسوم به «مکانیسم ماشه» اظهار داشت: دبیر کل سازمان ملل امروزه در یک آزمون جدی بین‌المللی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: دبیر کل سازمان ملل یا باید حرف منطقی  و حقوق بین‌الملل را بپذیرد و یا باید تسلیم فشار آمریکایی‌ها شود.
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دبیر کل سازمان ملل باید جانب انصاف و عدالت را نگه دارد چرا که در غیر این‌صورت جایگاه سازمان ملل خدشه‌دار خواهد شد.
مقتدایی اظهار داشت: امروز حقوقدانان و فعالان سیاسی در عرصه بین‌المللی با دقت نظاره‌گر رفتار‌های سازمان ملل و به ویژه دبیر کل آن هستند؛ دبیر کل سازمان ملل باید حفظ صلح و امنیت بین الملل را بر فشار آمریکایی‌ها مقدم بداند و نباید خارج از وظایف خود عمل کند.
نایب رییس اول «کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی» مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر در بدبینانه‌ترین حالت مکانیزم ماشه اجرایی شود، واکنش ایران چه خواهد بود، گفت: ایران از گزینه‌های متعددی برخوردار است و ما با دقت این موضوع را رصد خواهد کرد و برای همه سناریو‌های آینده برنامه دارد.
وی تاکید کرد: به نفع جامعه جهانی است که منطق حقوقی و منطق اخلاقی جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد و رفتار‌هایی از خود بروز ندهد که از واکنش ایران متضرر شود.   بیشتر بخوانید: راه‌اندازی مکانیسم ماشه؛ نشانه درماندگی رژیم آمریکا در مقابل ایران انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم دبیر کل سازمان ملل کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است