Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:26:20 GMT

نقش جدید و مهم خواهر رئیس کره شمالی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۷۵۳۵

نقش جدید و مهم خواهر رئیس کره شمالی

‍‍‍‍‍‍

به نظر می‌رسد خواهر رئیس کره شمالی مسئولیت‌های مهم و جدیدی در این کشور در اختیار گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یونهاپ، وزیر دفاع کره جنوبی روز سه شنبه گفت که خواهر رئیس کره شمالی به نظر کنترل یکی از بخش های مهم حزب کارگران را به عهده گرفته و به نظر  مسئول امور مربوط به کره جنوبی و آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه ویژه ای به نقش و اختیارات خواهر رئیس کره شمالی شده که عنوان رسمی او اولین نایب رئیس کمیته مرکزی حزب کارگران در کره شمالی است.

البته به نظر می رسد کیم جونگ اون همچنان کنترل قاطعی بر حزب، نظام و ارتش داشته باشد اما بخشی از مسئولیتها و وظایف را به مشاورانش داده است.

کیم یو جئونگ به عنوان وزیر دفاع کره جنوبی گفت که با وجود تحولات سیاسی در همسایه شمالی وی تمام تلاشش برای محافظت از امنیت کره جنوبی و مردم این کشور انجام خواهد داد.

جئونگ همچنین گفت که کره شمالی به تولید موشکهای بالستیک زیردریایی پرتاب در سواحل غربی خود ادامه می دهد.

رئیس کره شمالی بخشی از اختیارات خود را به خواهرش واگذار کردآیا «کیم جونگ اون» در کُما قرار دارد؟

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "کره شمالی" کره جنوبی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "کره شمالی" کره جنوبی پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی؛ شلیک ۳۰ منور از ترس حملات حزب‌الله ۲ گزارش| زندگی اجتماعی عادی چینی‌ها در عصر کووید-۱۹؛ آیا پکن به واکسن کرونا دست یافته؟ ۳ واکنش پیونگ یانگ به خبرهای منتشر شده درباره به کُما رفتن کیم جونگ اون ۴ فرانسه: نباید اقدامات بیشتری در رابطه با درخواست آمریکا علیه ایران در شورای امنیت انجام شود ۵ اعلام حالت فوق‌العاده در ایالت ویسکانسین آمریکا ۶ رئیس دوره‌ای شورای امنیت: در جایگاهی نیستم که اقدامات بیشتری درباره درخواست آمریکا علیه ایران انجام دهم ۷ ظریف: زورگویی و قانون‌شکنی پامپئو بار دیگر آمریکا را منزوی کرد ۸ نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد مهمترین اخبار بین الملل نقشه راه جدید صهیونیست‌ها در پیشبرد جنگ روانی علیه حزب‌الله نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد استفاده رژیم اسرائیل از سلاح‌های نامتعارف در حملات دیشب به لبنان نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا از تلاش غیرقانونی علیه ایران دست بردارد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است مخالفت دوباره چین با فعال‌کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است فلسطین| دیدار فرستاده قطر با مسئولان صهیونیست و حماس/ موافقت مشروط تل‌آویو برای کاهش محاصره غزه موبد خورشیدیان: امام حسین(ع) الگوی زنده برای زرتشتیان است/ خدا با جریان اربعین، حسین را به جهانیان می‌شناساند طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کره شمالی کره جنوبی اخبار کره شمالی کره جنوبی خواهر رئیس کره شمالی شورای امنیت کره جنوبی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی