Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:43:23 GMT

افزایش جمعیت در گرو تحکیم بنیان خانواده است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۶۵۹

افزایش جمعیت در گرو تحکیم بنیان خانواده است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش جمعیت در گرو تحکیم بنیان خانواده است.

عباس گودرزی امروز ششم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال‌ها از تصویب قانون تسهیل ازدواج جوانان می‌گذرد، اما عملاً اتفاقی در این‌ راستا نیفتاده است.

وی تصریح کرد: اگرچه دستگاه‌های مسئول هر یک سهمی در اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان دارند، اما هیچ‌کدام گزارش قانع‌کننده‌ای دراین‌باره ارائه نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: ورود کمیسیون اجتماعی به موضوع قانون تسهیل ازدواج و اجرای آن ضروری است.

گودرزی بیان کرد: البته برای این منظور باید همه مجلس پای کار بیاید، چراکه امروزه جمعیت از موضوعات اساسی و عامل اقتدار در کشور است.

وی ادامه داد: افزایش جمعیت در گرو تحکیم بنیان خانواده بوده اما تحقق این موضوع نیازمند تسهیل در امر ازدواج است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اضافه کرد: جای سیاست‌های تشویقی در زمینه تسهیل در امر ازدواج در کشور خالی بوده که لازمه این مهم توجه به مسائل اساسی همچون مسکن، اشتغال و رونق تولید است.

گودرزی ادامه داد: با تشکیل کمیسیون مشترک خانواده، مجلس شورای اسلامی نخستین مدعی پیگیری اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميسيون اجتماعي مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی افزایش جمعیت ازدواج قانون تسهیل ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر ساحت مقدس شهیدان والامقام

وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیرو‌های تحت امر در انجام مأموریت‌ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط‌های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقا تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می‌شویم:

- انتظار می‌رود مسئولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

- انتظار می‌رود اکنون که فراجا با دغدغه مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت‌های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیرو‌های دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.

- مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست عفیفانه داشته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته اند، امروز نیز باید همه با هم افزایی، فضایی مؤمنانه با دلسوزی ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست نماییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور