Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:05:38 GMT

کتاب «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به صورت مجازی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۹۴۷

کتاب «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به صورت مجازی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» که با اعلام برگزیدگان به صورت مجازی به کار خود پایان داد، به صورت مجازی در سایت ایران کارتون در دسترس قرار گرفت.

بر این اساس، کتاب نمایشگاه «ما کرونا را شکست می‌دهیم» با مقدمه وزیر بهداشت و به شکل نفیس منتشر شده که بیش از ۴۳۰ کارتون از هنرمندان به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین نیرومند، بهرام عظیمی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و سلمان مهذبیه داوران ایرانی و اری اوزبک از ترکیه به عنوان رئیس هیأت داوران و کارتونیست و نویسنده، لیوی وانگ رئیس انجمن بین‌المللی کارتون و انیمیشن در چین، نیکلاو ورونتسوف از روسیه کارتونیست و تصویرساز کتاب‌های کودکان و مارسیو لیته از برزیل کارتونیست و رئیس سایت برزیل کارتون داوران خارجی این مسابقه بودند.

مسابقه بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی و به همت وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری نهادهای مختلفی مانند اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بنیاد فرهنگی روایت فتح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

کد خبر 5009290

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتور بهرام عظیمی محرم 99 تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا فیلم سینمایی شبکه پنج سیما محمدرضا شجریان رادیو نمایش فیلم مستند سازمان صداوسیما نقاشی ما کرونا را شکست می دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد

موعود بنیادی‌فر بعد از سوت در جام ملت‌های آسیا با کمک فدراسیون فوتبال ایران بازی ژاپن – ازبکستان در بازی نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زد و بر اساس خبر‌های رسیده قضاوت خوبی در این بازی داشت و با موفقیت در این بازی به طور حتم در آینده مورد توجه وِیژه‌ای قرار خواهد گرفت.

علیرضا فغانی در سال ۲۰۲۳ به بهانه ورود به سن ۴۵ سالگی از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خط خورد. البته فیفا قانون منع داوری برای داوران ۴۵ ساله را برداشته است و از این پس داوران بین المللی در صورت گذر از این سن به شرط قبولی در تست‌های داوری منعی برای سوت زدن در بازی‌های بین المللی نخواهند داشت. علیرضا فغانی بعد از این تصمیم در لیست داوران بین اللملی فوتبال استرالیا قرار گرفت. او در جام ملت‌ها سوت زد و اکنون هم این فرصت را خواهد داشت در بازی‌های جام جهانی سوت بزند.

فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر حمایت‌های زیادی از موعود بنیادی‌فر داشته است. این داور دربی رفت را سوت زد و فدراسیون فوتبال امیدوار است با روند خوبی که این داور در پیش گرفته جای خالی علیرضا فغانی را در داوری فوتبال ایران پر کند. به خصوص که اکنون علیرضا فغانی با پرچم استرالیا در بازی‌های بین المللی سوت می‌زند.

منبع: خبر ورزشی

tags # علیرضا فغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند