Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرین غلامی جوان اهل قائمشهر مازندران که به دلیل عدم رویارویی با حریف اسرائیلی در مسابقات جهانی شطرنج مورد تشویق رهبری و شهید قاسم سلیمانی قرار گرفته امروز در شرایط کرونایی آستین همت را بالا زده تابا رزمایش کمک مومنانه مشکلات معیشتی مردم را رفع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « آرین غلامی» امروز(6شهریور) در نشست خبری اختتامیه جشنواره ورزشی مجازی بسیج دانشجویی استان مازندران که در سالن جلسات کوثر ستاد سپاه کربلا برگزار شد، به برگزاری مسابقات آنلاین شطرنج با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم و تاکنون هیچ یک از توافقات و مبلغ قرارداد پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد بزرگ شطرنج ایران به مشکلات فدراسیون شطرنج اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه فیروزجاه به فرانسه عزیمت کرد درحال حاضر رئیس فدراسیون نداریم و فدراسیون توسط سرپرست اداره می شود. امیدوارم اوضاع بعد از انتخابات بهتر شود.

 

وی از شطرنج به عنوان موفق ترین ورزش در ایام کرونایی یادکرد و گفت: مسابقات آنلاین شطرنج در حال حاضر با مشکلات خاص خود که ممکن است تقبل‌ها بیشتر باشد، ادامه دارد، من هم سعی کردم در مسابقات رسمی تر شرکت کنم.

 

غلامی مازندران را یکی از قطب‌های شطرنج کشور اعلام کرد و افزود: البته هر چقدر سن بالاتر برود پیشرفت کمتر می‌شود،  در دوران حضور آقای فیروزجاه تیم خوبی داشتیم، الان مسئولان ورزشی کم گذاشتند و در سطوح بالاتر مربی ورزشی کم داریم، از این رو در سنین بالاتر شاهد پیشرفت زیادی در بازیکنان نیستیم.

 

وی درخصوص عدم بازی با حریف اسرائیلی اظهار کرد: به جهت اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل در رقابت‌های قهرمانی شطرنج جوانان جهان در هند و سوئد از بازی مقابل حریف اسرائیلی انصراف دادم.

 

غلامی به  پیشنهادات آمریکا، سوئد و دیگر کشورها برای بازی کردن زیر پرچم کشورشان در رقابت های جهانی اشاره کرد و گفت: من دلم می‌خواست برای زندگی خودم تصمیم بگیرم خواستم در کشور خودم بمانم و زندگی کنم.

 

وی با بیان خاطراتی از دیدار با سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و مقام معظم رهبری اظهار کرد: بعد از دیدار با حاج قاسم سلیمانی و مقام رهبری، استاد بزرگ شدم، چند روز قبل از شهادت ایشان در مسابقات هند بودم، حریفم یک آمریکایی بود من حاضر به رویایی نشدم، رتبه‌ام نزول پیدا کرد شرایط روحی سختی داشتم.

 

غلامی به فعالیت های عام المنفعه خود اشاره کرد و افزود: از همان شیوع کرونا سعی کردم در بحث کمک‌های مومنانه، به همنوعانم کمک کنم در دوره اول و دوم حضور داشتم، می خواهم با شرکت در این رزمایش کمک مومنانه سهم خود را در کمک به نیازمندان ادا کنم تا با همراهی و همدلی در این شرایط سخت باری را از دوش مردم بردارم.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج کمک مومنانه سردار شهید سلیمانی آرین غلامی حریف اسرائیلی باشگاه پرسپولیس معیشت مردم رهبری حریف اسرائیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا