Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:58:48 GMT

برگزاری نماز ظهر عاشورا در ایلام به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۲۰۵۸

برگزاری نماز ظهر عاشورا در ایلام به روایت تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایلام اقامه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، نماز ظهر عاشورا به حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلی امام خمینی ایلام اقامه شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم از ماسک و دستکش استفاده کردند و همچنین مهر نماز و سجاده و کتب ادعیه شخصی همراه داشتند، تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز ظهر عاشورا عزاداران حسینی در شهرستان پردیس برگزار شد + فیلماقامه نماز ظهر عاشورا در بجنورد به روایت تصاویراقامه نماز ظهر عاشورا در همدان به روایت تصاویر

انتهای پیام/180/ی

R7718/P/S6,52/CT8 بیشتر بخوانید... نماز ظهر عاشورا عزاداران حسینی در شهرستان پردیس برگزار شد + فیلم عزاداری عاشورایی مردم در شهرضا از نگاه دوربین اقامه نماز ظهر عاشورا در بجنورد به روایت تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز ظهر عاشورا عزاداران حسینی در شهرستان پردیس برگزار شد + فیلم عزاداری عاشورایی مردم در شهرضا از نگاه دوربین اقامه نماز ظهر عاشورا در بجنورد به روایت تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند ۲ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۳ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۴ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۵ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۶ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم ۷ کرمانشاه| وقتی هر خانه یک حسینیه برای عزای سیدالشهدا است + عکس ۸ خوزستان| ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر گزارش ویدئویی| فصل عاشقی گردان علی‌بن ابیطالب(ع) در سرزمین نور/ از جبهه‌ها تا کربلا با "یا حسین" + فیلم خوزستان| ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم + فیلم نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی+ تصاویر و فیلم سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شور و شعور حسینی را به نمایش اقامه نماز ظهر عاشورا روایت تصاویر پروتکل ها امام حسین عزای سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)