Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@17:24:53 GMT

اولین اظهارات «مصطفی ادیب» در سمت نخست وزیری

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۹۷۲

اولین اظهارات «مصطفی ادیب» در سمت نخست وزیری

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از شبکه المنار «مصطفی ادیب» که امروز با اکثریت آراء به عنوان مامور تشکیل کابینه جدید لبنان انتخاب شد در سخنانی تاکید کرد که در سایه شرایط دشواری که کشور دارد٬ اکنون وقت عمل است.

ادیب اظهار داشت که این زمان٬ وقت حرف و وعده و وعید نیست و برای انتخاب تیمی همسو متشکل از متخصصان برای تشکیل دولت تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد که همه تلاش خود را برای تشکیل دولت در سریع‌ترین زمان ممکن به کار می‌بندیم و اصلاحات را برای توافق با صندوق بین‌المللی پول آغاز خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شب های محرم دارا دوم عاشورا روستای ابوالفضل شام غریبان عبیدالله بن زیاد مصطفی ادیب نخست وزیر لبنان تشکیل کابینه شب های محرم دارا دوم عاشورا روستای ابوالفضل شام غریبان عبیدالله بن زیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آموزش و پرورش تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

 

 

صحرایی وزیر فعلی آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفته است: «دولت سیزدهم دو اتفاق را رقم زد نخست اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ را رسماً اجرا کرد چرا که هنوز هم بودند کسانی که در بدنه دولت به سند ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند. سند ۲۰۳۰ به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود و در وزارت آموزش و پرورش دفتر داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود، در حالی که برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.  واقعیت این است که همین امروز هم من نمی‌توانم با جرات بگویم که سند ۲۰۳۰ به طور کامل از بین رفته است چرا که ممکن است در وزارت آموزش و پرورش کسانی باشند که به این سند اعتقاد داشته باشند.»

 

دیگر خبرها

  • اظهارات سینر درباره زمان بازگشت به مسابقات
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!