Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:10:11 GMT

سه خبر از اردکان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۲۹۳۷

سه خبر از اردکان

به گزارش ایرنا مصطفی پوردهقان اردکانی روز دوشنبه در آیین رونمایی از این بلوار افزود: به‌پاس قدردانی از تلاش پزشکان زحمت‌کش و پرتلاشی که همچون فرشتگان رحمت به دردها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیماران به‌ویژه در این برهه از زمان پاسخ می‌دهند بلوار جنب بیمارستان ضیایی اردکان به نام «بلوار پزشک» نام‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

***

در جلسه‌ای با حضور نمایندۀ مردم اردکان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی درخصوص مشکلات ناحیۀ صنعتی عقدا تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد.

در این نشست که جمعی از مدیران صنایع مستقر نیز شرکت داشتند؛ موانع تولید، مشکلات اداری و علل تعطیلی تعدادی از کارخانجات در سال‌های گذشته مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

همچنین درخصوص روزآوری صنایع، مشکلات نرم‌افزاری و موانع تولید و اشتغال در ناحیه تبادل‌نظر شد.

تشکیل کارگروه تسهیل ویژۀ ناحیۀ صنعتی عقدا، رفع مشکلات زیرساختی برخی واحدها ازطریق هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نیز تعیین صنایع قابل استقرار در این ناحیه ازطریق مطالعۀ کارشناسی از مصوبات و نتایج این نشست بود.

***

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان  گفت: کارگروه آموزشی پاسخگویی به شبهات اعتقادی ویژه طلاب و مبلغان خواهر شهرستان اردکان با هدف تقویت بنیه علمی مبلغان تشکیل شد.

 عزت حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، تشکیل کارگروه مسائل و شبهات اعتقادی را مورد نیاز طلاب و مبلغان خواهر خواند و اظهار داشت: این کارگروه برای حضور فعال طلاب به خصوص در فضای مجازی لازم است و به صورت طولانی مدت برگزار خواهد شد تا طلابی با بنیه علمی قوی و توانمند در این زمینه تربیت شوند.

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان با توجه به فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان در سست شدن اعتقادات و هجمه‌های فرهنگی علیه دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش تأثیرگذار طلاب و مبلغین خواهر در پیشبرد اهداف والای اسلام و مکتب تشیع را مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی از وظایف طلاب خواهر در این باره تبیین درست معارف دینی و پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان در این زمینه است.

وی پشتکار، صبر، تلاش و مطالعه مستمر اعضا را برای به ثمر نشستن نتایج مورد انتظار از این کارگروه لازم دانست و توصیه کرد: قدر فرصت به وجود آمده را بدانید و  همت بلند خود را برای حضور فعال در این کارگروه به کار بندید و با مطالعه منابع معرفی شده برنامه منسجمی برای تداوم این مسیر پیاده کنید.

استاد حوزه از اعلام آمادگی مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان، برای دعوت اساتید کلام و فلسفه بنا به درخواست و نیاز این کارگروه خبر داد و گفت: چه بسا با مطالعه و مباحثه اعضا، لازم باشد از راهنمایی اساتید در رشته‌های کلام و فلسفه استفاده کرد و بحمدالله شهرستان اردکان از این جهت واجد غنای علمی است و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها اردکان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور محمد رضا دشتی اردکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اردکان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

آقای [سیدرضا] زواره‌ای، [عضو حقوقدان شورای نگهبان] آمد. برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری مشورت‌ کرد. گفتم، با توجه به اجبار استعفا از شورای نگهبان، لازم است با اعضای شورا مشورت‌ کند. فکر می‌کند در میزگرد [مناظره] تلویزیونی با نامزدان دیگر، می‌تواند نظر مردم را به برنامه‌هایش جلب کند. محمدتقی، مباشر کارهایمان در بهرمان آمد. مریض است و عازم سفر کربلاست.

آقای [صادق] زیباکلام، [استاد دانشگاه تهران]، برای انجام سومین قسمت مصاحبه آمد و گفت، کتابی در مورد انتقادات و جواب‌ها مربوط به من در جریان انتخابات مجلس، به نام «هاشمی و دوم خرداد» نوشته است. عصر آقای پروفسور [محمدنبی] نعمتی، [جراح مغز و اعصاب در دانشگاه بُن]، رئیس متخصصان ایرانی مقیم آلمان آمد و گفت، ۲۴۰۰ ایرانی در سازمانشان عضوند و به فکر راه‌انداختن بیمارستانی در جزیره کیش، به عنوان بیمارستان بین‌المللی با بهترین استاندارد هستند. بناست برای بررسی، به کیش برود؛ تشویق کردم.

آقای [سیدحسین] موسویان آمد و گفت، اعضای حزب اعتدال و توسعه، حزب را جدی نمی‌گیرند و تعهدی را که برای روزنامه داده‌اند، نپرداخته‌اند و حاضر نیستند در انتخابات فعال باشند و آقایان [محمدباقر] نوبخت و [اکبر] ترکان، نامزدی را هم قبول نکرده‌اند و بعضی‌ها ‌خواستند که حزب از آقای [سیدمحمد] خاتمی حمایت کند که رأی نیاورد. پیشنهاد ‌کرد که دکتر [حسن] روحانی، خوب است معاون‌اول رئیس‌جمهور بشود. سفر دکتر روحانی به پاکستان را موفق توصیف کرد.

دانشجویان و طلاب ممتاز بسیجی [شرکت‌کنندگان در نهمین مجمع سراسری دانشجویان و طلاب بسیجی ممتاز کشور] آمدند. آقای [علیرضا] زاکانی، [رئیس سازمان بسیج دانشجویی] گزارش داد. از میان چهار هزار داوطلب، ۴۰ دانشجو و ۱۵ طلبه انتخاب شده‌اند. برای آنها صحبت مفصلی در اهمیت تعهد و تخصص با هم و ضرورت تلاش بیشتر علمی کردم.

امروز در اندونزی، مجلس گام دوم را در محکوم کردن عمل [آقای عبدالرحمن وحید]، رئیس‌جمهور برداشت که اگر یک گام دیگر بردارد، ساقط می‌شود. درگیری‌ها در فیلیپین هم ادامه دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901072

دیگر خبرها

  • افشای کینه شاه از قم
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان