Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارشناس فروش جنسیت: آقا ، خانم دارای روحیه انجام کار تیمی تمایل به آموزش و نتیجه گرا آشنا بر اصول پایه ای بازاریابی فعال و دارای توانایی حل مسئله دارای قدرت برنامه ریزی و هدفگذاری توانایی ارائه مشاوره تلفنی و پیگیری علاقه مند به ارتباط و تعامل با مشتری توانایی مدیریت و کنترل شرایط گوناگون تسلط به فنون مذاکره، ترغیب و اقناع سازی آشنا به ارزیابی و امکان سنجی مزایا و معایب محصول پرانرژی، با حوصله، خوش برخورد، صبور، دارای مهارت ارتباطی قوی متعهد ،منظم، دقیق، پیگیر، مسئولیت پذیر، دارای روحیه یادگیرنده توانایی شناخت نیاز مشتری و معرفی و ارائه بسته و محصول مورد نظر  ساعت کاری 9:00 تا 17:30 فضای کاری متفاوت دسترسی به مترو چیتگر از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند و یا رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09219725039 واتساپ 09219725039 آدرس: تهران- محدوده شهرک گلستان پربیننده ترین کروز از مهندسان و متخصصان دعوت به همکاری کرد استخدام کارشناس حسابداری در یک شرکت بین المللی در ایلام استخدام مدیر مالی در یک شرکت تولیدی بازرگانی درتهران استخدام لوله کش ماهر و نیمه ماهر جهت کار تاسیسات ساختمانی استخدام کارمند اداری در یک شرکت در غرب تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در غرب یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO)، لندن امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله ۵۴ مایل دریایی در غرب یمن خبر داد.

بر اساس اعلام الجزیره، اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا خبر داد: یک افسر شرکت امنیتی اعلام کرد که یک کشتی در ۵۴ مایل دریایی المخا در غرب یمن آسیب دیده است.

افسر امنیتی شرکت از آسیب دیدن کشتی خبر داد و افزود: به خدمه آسیبی نرسیده است و کشتی به مسیر خود به سوی بند بعدی در حرکت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6092498

دیگر خبرها

  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج