Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز عادله جوادزاده :

اردبیل| عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال پایانی فعالیت خود تکمیل طرح‌های ریلی را در استان‌های کمتر توسعه یافته مورد حمایت جدی قرار دهد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی چندین پروژه راه آهن را در استان‌های محروم در دستور کار قرار داده تا پایان دولت تدبیر و امید 8 پروژه ریلی اولویت‌دار نظیر خط ریلی اردبیلمیانه بدون محدودیت اعتبار تکمیل شده و استان اردبیل نیز به شبکه ریلی متصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مجلس در ردیف بودجه منابع اعتباری مناسبی را برای تکمیل این پروژه‌های ریلی پیش‌بینی کرده که ضرورت دارد در تحقق عدالت اجتماعی این پروژه‌ها در یک سال آینده به مرحله افتتاح برسند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اهمیت توسعه شبکه ریلی را در سهولت جابجایی بار و مسافر یادآور شد و گفت: از آنجائی که راه آهن ایمن‌ترین مسیر و خطوط ارتباطی است شایسته است طرح‌های ریلی در کشور سرعت بیشتری گرفته و با سازوکارهای مناسب بهترین بهره‌برداری از این زیرساخت فراهم آید.

بدری به بازدیدهای مکرر از راه آهن اردبیل – میانه اشاره کرد و افزود: در همه قطعات راه آهن اردبیل – میانه پیمانکاران با جدیت و سختکوشی در حال اجرای پروژه هستند که با قول مساعد رئیس سازمان برنامه و بودجه بدون دغدغه مالی تکمیل راه آهن اردبیل در سال آینده در اولویت قرار گرفته است.

وی کیفیت اجرای پروژه را نیز با توجه به کوهستانی بودن منطقه یادآور شد و بیان کرد: به هیچ وجه کیفیت اجرای پروژه را فدای کمیت و سرعت مقبول نخواهیم کرد و تمام تلاش پیمانکاران بر این است تا راه آهن اردبیل – میانه از لحاظ سازه و زیبایی مسیر به یکی از پروژه‌های داخل کشور تبدیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجلس اردبیل راه اهن صدیف بدری راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت