Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، خسرو رحمانی با اشاره به گزارش عملکرد این معاونت در چهار ماه گذشته، گفت: در این مدت دوره های آموزش همگانی به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

وی توضیح داد: دوره مجازی «آمادگی در برابر زلزله» برای عموم مردم با شرکت ۷۰ هزار نفر، دوره مجازی «پیشگیری از کرونا ویروس» برای عموم مردم با شرکت ۴۰۰ هزار نفر، کمپین «غرق نشویم» با شرکت ۷۰ هزار نفر، آموزش های همگانی برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در بدو خدمت، مدرسه تابستانی مجازی با «موضوع خانواده آماده» و آموزش های همگانی ویژه یک هزار و ۵۰۰ خانه هلال در گروه‌های کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شده و به علاوه تدوین طرح جامع آموزش همگانی هم از اقدامات انجام شده از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با بیان برگزاری آموزش های تخصصی و ضمن خدمت برای کارکنان، اضافه کرد: از اواخر اردیبهشت ماه تا اوایل شهریورماه سال جاری، دوره آموزش ضمن خدمت «آمادگی در برابر مخاطرات» ویژه همه کارکنان دولت با همکاری سازمان مدیریت دولتی،  ۸ دوره حضوری و الکترونیکی ضمن خدمت برای ۱۰ هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان (دوره های حضوری ۵ مورد برای ۶۹۶ نفر، دوره های الکترونیکی ۳ مورد برای ۹ هزار و ۸۳۳ نفر) و ۲۳۳ دوره تخصصی و داوطلبی برای ۸ هزار و ۶۳۷ نفر از اعضا و داوطلبان برگزار شده است.

به گفته رحمانی، در این مدت یک هزار و ۲۸ شناسنامه مربیان و مستندسازی اطلاعات انجام شده و باشگاه علمی مربیان به صورت الکترونیکی (Journal Club)) راه اندازی شد.

وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی و فناوری از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، گفت: نشست‌های علمی به‌صورت مجازی تحت عناوین «اپیدمیولوژی ها، اپیدمی‌ها و پاندمی بیماری کووید ۱۹ » و «مراقبت‌های روانی – اجتماعی در اپیدمی ها و بلایا» برگزار و همچنین اولویت‌های پژوهشی جمعیت هلال‌احمر در شورای پژوهش و فناوری این جمعیت تصویب و مرکز نوآوری و شتاب هم راه اندازی شد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری مهمترین اقدامات آموزشی و پژوهشی جمعیت هلال احمر به بررسی و تصویب طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در کمیسیون معین شورای پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و یادآور شد: چاپ مقالات در پایگاه‌های علمی معتبر همچون Pubmed، Scopus، ISI، با Affiliation مراکز تحقیقاتی «مدیریت سلامت در تجمعات انبوه» و «تاب‌آوری در حوادث و بلایا» جمعیت هلال احمر از دیگر اقدامات انجام شده از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر در این مدت بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آموزش مجازی ویروس کرونا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آموزش مجازی پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر معاونت آموزش هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت