Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم حافظان نظم مرزبانی نیروی انتظامی در مسابقات بین‌المللی نظامی "حافظان نظم" با برتری نسبت به رقبا در سه رشته، به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مسابقات بین‌المللی نظامی حافظان نظم با حضور و رقابت‌ 83 تیم در رشته‌های مختلف از 28 کشور جهان در کشور روسیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات، تیم حافظان نظم مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با برتری نسبت به سایر رقبا، موفق شد پس از تیم روسیه میزبان، رتبه دوم این مسابقات را در سه رشته ورزشی تیراندازی با سلاح و تپانچه، عبور از موانع شبیه‌سازی شده داخل شهر و گشت خودرویی و عبور از موانع جاده‌ای، کسب کند.

کشورهای روسیه، ایران و ارمنستان به ترتیب موفق شدند به رتبه‌های نخست تا سوم این مسابقات دست یابند.

فرمانده مرزبانی ناجا: اشراف کامل بر معاندان داریم / ‌پشتیبان کولبران هستیم / کشف 56 تن مواد مخدر در 5 ماهه امسال

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش ایران مرزبانی ناجا پلیس بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی ناجا: اشراف کامل بر معاندان داریم / ‌پشتیبان کولبران هستیم / کشف ۵۶ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال دیدار مرزبانان با استاندار کردستان/ همدلی و همفکری برای حفظ امنیت مرزها و آسایش مردم درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در ‌سراوان / شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی ناجا: اشراف کامل بر معاندان داریم / ‌پشتیبان کولبران هستیم / کشف ۵۶ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال دیدار مرزبانان با استاندار کردستان/ همدلی و همفکری برای حفظ امنیت مرزها و آسایش مردم درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در ‌سراوان / شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسید واژه های کاربردی مرتبط ورزش ایران مرزبانی ناجا پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ منشأ و انواع "سردرد" از نگاه طب سنتی ۲ رحیمی: "کیوان امام‌وردی" به ارتکاب جرم اعتراف کرد/ او مدعی ابتلا به "سادیسم" است ۳ مدرسه در تمام روزهای تحصیل باز است/ تقسیم‌بندی دانش‌آموزان برای کلاس‌های حضوری ۴ روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد ۵ پشت‌پرده "بیلبورد تبلیغاتی موهن شهری" در ماه محرم/ شورای شهر تهران اعتقادی به طی‌کردن "روند قانونی تبلیغات" ندارد! ۶ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد ۷ حاجی میرزایی: همه دانش‌آموزان در همه مناطق از ۱۵ شهریور در مدارس حضور پیدا کنند ۸ بازداشت آدم‌ربایانی که برای آزادی طعمه‌شان ۱۳۰ میلیارد تومان پول می‌خواستند مهمترین اخبار اجتماعی پشت‌پرده "بیلبورد تبلیغاتی موهن شهری" در ماه محرم/ شورای شهر تهران اعتقادی به طی‌کردن "روند قانونی تبلیغات" ندارد! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تکلیف قانونی دولت برای اعتبارات حفظ محیط زیست چقدر است؟ امیداوری سازمان غذاودارو برای تأمین قلم انسولین مورد نیاز ایران و منطقه تا دو سال آینده مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران مرزبانی ناجا پلیس ورزش ایران مرزبانی ناجا پلیس مرزبانی ناجا حافظان نظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در دیدار با امیرسرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت که روسیه آماده گسترش همکاری‌ نظامی با ایران است.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو، امروز(جمعه) در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه، گفت: ما آمادگی خود برای پیشرفت و گسترش بیشتر همکاری سودمند دوجانبه نظامی و همکاری نظامی-فنی را اعلام می‌کنیم.

تاکید شویگو بر آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران با وجود پابرجا بودن ادعای غرب درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین انجام شده است.

ایران ادعای عرضه پهپادهای جنگی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده و همکاری‌های نظامی با مسکو را در چارجوب روابط دفاعی دوجانبه با این کشور دانسته است.

مسکو نیز گفته بر خلاف اوکراین که برای پیش بردن جنگ به تسلیحات و مهمات متحدان غربی خود متکی است، در این جنگ از تولیدات صنایع نظامی داخلی استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان