Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-30@23:21:56 GMT

ادکلن زنانه خوشبو با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۴۶۰۳

معرفی چند ادکلن زنانه خوشبو با قیمت مناسب ، شاید بار ها قصد خرید ادکلن داشته اید ولی نمیتوانستید ادکلن مناسبی پیدا کنید . یا شاید فکر میکردید ،عطر و ادکلن های خوشبوی دیگری وجود داشته باشد که شما از آن ها بی خبر هستید . آنچه در این بین مهم جلوه میکند شناحتن برترین و پرطرفدار ترین عطر و ادکلن های زنانه است ، تا بتوانید انتخابی در خور توجه  داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیر عطر و ادکلن خوشبو بر اعتماد به نفس

داشتن رایحه خوب و همواره خوشبو بودن یکی از راه هایی است که باعث میشود هر فردی احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد . برخی از فعالان در زمینه مد و فشن معتقدند که داشتن رایحه خوب 50% از یک تیپ خوب است . یعنی یک تیپ خیلی شیک با لباس های درجه 1 بدون داشتن رایحه ی جذاب و خوش نمیتواند به هیچ وجه کامل باشد . پس اگر شما جز افرادی هستید که به ظاهر خود اهمیت میدهید و برایتان مهم است همواره خوشتیپ باشید ، به هیچ وجه استفاده از ادکلن های درجه 1 با رایحه ی جذاب و مناسب فصل را فراموش نکنید ، زیرا هم با این کار تیپ خوب خود را کامل کرده اید هم بر اعتماد به نفس خود افزوده اید . با درین عطر همراه باشید با معرفی ادکلن زنانه خوشبو با قیمت مناسب .

معرفی 5 ادکلن زنانه خوشبو با قیمت مناسب 

همانطور که در بالا اشاره شد انتخاب ادکلن مناسب  مبتواند در اعتماد به نفس شما و کامل کردن تیپ خوب شما تاثیر گذار باشد . در ادامه برای شما تعدادی از ادکلن های پرفروش زنانه با قیمت مناسب را برایتان معرفی کرده ایم .

1 - versaceعطر BRIGHT CRYSTAL ABSOLU :

پس از گذشت 7 سال از تولید عطر Bright Crystal که با نام ورساچه صورتی معروف شد، برند ورساچه نسخه جدید آن را در سال 2013 با نام دیگری عرضه کرد.

طراحی شیشه مانند نسخه قبلی به شکل جواهر است ولی این‌بار با رنگ صورتی‌تر عرضه شده است؛ البته غلیظتر شدن رنگ صورتی شیشه عطر، آشکارا افزایش غلظت رایحه آن را بیان می‌کند.

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال ابسولو-Versace Bright Crystal Absolu،از نظر رایحه بسیار شبیه به خواهر بزرگتر خود برایت کریستال می باشد با این تفاوت که پخش و ماندگاری عطر افزایش یافته است نسخه ابسولو عطری است شاداب، مرکباتی، شیرین و میوه ای که رایحه مطبوع و دلپذیری از گلها نیز به همراه دارد.

رایحه “برایت کریستال ابسولو” بر پایه همان رایحه گذشته در گروه بویایی گلدار میوه‌ای قرار دارد ولی در این عطر رایحه “برایت کریستال” به طرز شدیدی قوی‌تر شده است.
رایحه ای که با افزایش غلظت بویایی آن بیشتر مست کننده است. برای هر زنی که می‌خواهد شکوه زنانگی خود را با کمک این عطر به نمایش بگذارد.

نت اولیه عطر از انار و یوزو (نوعی مرکبات آسیای شرقی) تشکیل شده و این نت‌ها شروعی میوه‌ای را رقم می‍زنند سپس در ادامه با اضافه شدن تمشک و گل‌ رایحه عطر جذاب‌تر می‌شود.
در انتها به دلیل وجود نت‌های مشک، عنبر و چوب؛ عطر ماندگاری خوبی دارد.

2 - ادوپرفیوم زنانه گودگرل قرمز

عطر ادکلن گودگرل قرمز-ولوت‌فتال ، یک ادوپرفیوم زنانه معتدل، شیرین و ماندگار است، که شبیه به یک کفش پاشنه‌دار با رویه قرمز مخملی و پاشنه طلایی رنگ طراحی شده است. رایحه پیچیده این عطر در سال ۲۰۱۸ توسط عطرسازی به نام لوئیس ترنر (Louise Turner) تولید و طراحی شده است.

ادوپرفیوم شرقی و گل‌دار Good Girl Velvet Fatale از برند آمریکایی کارولینا هررا، تجلیلی از قدرت اغواگری زنان است. زنان با رها کردن حس کشنده درونی‌شان، با این مخمل قرمز رنگ، قدرت جذب بی‌رحمانه خود را آشکار می‌کنند.

رایحه تحریک آمیز، شیرین، معتدل و ماندگار این عطر قدرت جذب فراوانی دارد و راه فراری از آن نیست. این اسلحه پرقدرت خطر مطلوبی برای دختران خوب است که می خواهند تبدیل به سلطانی دلفریب شوند. این عطر بیانگر شور، عشق و احساسات زنانه با رایحه پرقدرت و تحریک آمیز برای زنان مدرن و شیک پوش امروزی است.

وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای دل‌انگیز و مرکباتی و ترش و شیرین از ترکیب بوی شاداب و دوست داشتنی لیموترش زرد، بادام، وانیل، قهوه و ترنج احساس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم از برند آمریکایی کارولینا هررا بسیار با نشاط و طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت شیرین و شاداب عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی کاملا گل‌دار و شیرین‌تر از گل مریم، شکوفه پرتقال، گل یاسمن سفید و ریشه گل زنبق متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد روحیه‌ای امیدوار کننده و احساس آرامشی عمیق در وجودتان خواهد شد.

پایان این عطر شیرین‌تر و کمی تندتر از نت‌های قبلی است، اما نه در حدی که آزاردهنده باشد. رایحه معتدل و بسیار چوبی و دلپذیری از ترکیب نت‌های نعناع هندی، پرالین، پوست میوه کاکائو، دانه تونکا، کهربا، دارچین، چوب صندل، چوب کشمیر و مشک باعث القای هر چه بیشتر احساس جوانی، طراوت و زیبایی فراوان به زنان جذاب و شیک پوش در هر سن و سالی خواهد شد.

3- ادوپرفیوم زنانه اکلت لانوین حجم 100 میلی لیتر

ادکلن لانوین اکلت(Lanvin Eclat) عطری است ملایم و شیرین.

این عطر در سال ۲۰۰۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

عطر اکلت لانوین–Lanvin Eclat d´Arpege عطری است زنانه و خاص.

ادکلن اکلت زنانه(لانوین اکلت)-Lanvin Eclat d´Arpege، با رایحه ی میوه ای ، گلی ، ملایم و شیرین خود درست

همانند تم موزیکالی است که روح آدمی را به نوازش در می آورد .

این محصول با ترکیب جادویی و افسونگرش که بیشتر حاصل

عطر خوش یاس بنفش ، چای و شکوفه ی هلو است ، توسط Karine Dubreuil خلق شد.

اگر به شیشه‌ی عطر اکلت زنانه نگاه کنید، روی شیشه‌ی بنفش آن، طرح زیبایی را مشاهده خواهید کرد

که به رنگ طلایی کار شده است. در فلزی بطری به رنگ نقره‌ای بوده و درخشش خاصی دارد.

دور گردن بطری، یک نوار طلایی‌رنگ پیچیده شده است که زیبایی ادکلن اکلت زنانه را دوچندان می‌کند.

مایع بنفش درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.

رایحه ادکلن لانوین اکلت(Lanvin Eclat) 

عطر اکلت لانوین نام عطری خنک و میوه‌ای است که در سال ۲۰۰۲ توسط برند «لنوین» (Lanvin) ساخته شده است.

این عطر برای روزهای بهاری و تابستانی، کاربرد بسیار زیادی دارد .

طراحی و فرمولاسیون این عطر زنانه را عطرساز معروف «کارین دابرویل» (Karine Dubreuill) انجام داده است.

به‌محض اولین اسپری از Lanvin Eclat روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو خواهید شد.

این ترکیب، به‌سرعت در فضا پخش شده و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد.

با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند.

این نت‌ها از ترکیب پونه، مشک و ویستریا تشکیل‌ شده‌اند.

پس از مدتی طولانی، متوجه تغییر مسیر خط بویایی Eclat d’Arpège می‌شوید.

نت‌های پایانی که از چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر تشکیل ‌شده‌اند،

به‌خوبی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. ادو پرفیوم زنانه‌ی اکلت با بوی شیرین و خنکش، برای روزهای بهاری و تابستانی مناسب است. این عطر جذاب، با توجه به حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری، ماندگاری خوب، برند معتبر و قیمت منطقی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن به بانوان محسوب می‌شود.

امیدوارم تواسنته باشید پرفروش ترین و برترین ادکلن های زنانه با قیمت مناسب را به شما معرفی کرده باشید .

برای آشنایی با دیگر عطر و ادکلن ها و آشنایی بیشتر با آن ها میتوانید سایت تخصصی عطر و ادکلن درین عطر را فالو کنید  . برای این منظور عبارت درین عطر را در مرورگر خود سرچ کنید .

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: اعتماد به نفس عطر و ادکلن ادکلن ها میوه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A