Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:33:07 GMT

تراکم فروشی خارج از ضوابط نداریم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۵۶۸۸

تراکم فروشی خارج از ضوابط نداریم

خبرگزاری آریا - سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فروش تراکم خارج از ضوابط و مقررات در پایتخت نداریم، گفت: انجام پروژه‌های محله‌محور در اولویت کاری شورا قرار دارد.
علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران درباره موضوع تراکم‌فروشی در پایتخت توسط مدیریت شهری گفت: گزارش از تراکم‌فروشی توسط شهرداری تهران به شورای شهر نداشته‌ایم و در صورتی که کسی گزارش، شواهد یا سندی در این زمینه داشت، قاعدتا به شورای شهر ارایه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: منظور از تراکم‌فروشی فروش تراکم خارج از ضوابط و مقررات است چرا که صدور پروانه برای ساختمان‌سازی در حدود طرح تفصیلی، تراکم‌فروشی محسوب نمی‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در صورتی که صدور پروانه فراتر از ضوابط و مقررات انجام گیرد می‌توانیم بگوییم تراکم‌فروشی صورت گرفته است که ما توانسته‌ایم تراکم‌فروشی را در شهر تهران متوقف کنیم.
اعطا عنوان کرد: هر چند که شهرداری در حال حاضر به دلیل مشکلات ناشی از کرونا و تحریم‌ها با مشکلات جدی مالی مواجه است ولی این مسأله سبب نشده که فروش تراکم خارج از ضوابط و مقررات انجام گیرد.
او گفت: ‌کاهش منابع درآمدی شهرداری مشکلاتی را در انجام پروژه‌ها به همراه داشته که شورای شهر و شهرداری تهران در تلاش است که تا پایان سال بخش‌هایی از برنامه پنج‌ساله به نتیجه برساند.
به گزارش شهر به نقل از خبرگزاری فارس، سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انجام پروژه‌های محله‌محور رضایت‌مندی شهروندان را به همراه دارد و در اولویت کاری ما است گفت:‌علاوه بر رویکرد اجتماعی که این پروژه‌ها سبب می‌شود، تقویت محله‌ها را نیز شاهد خواهیم بود و این موضوع در زندگی مردم ملموس است و در جهت رفع مشکلات محلات تأثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سخنگوی شورای شهر تهران ضوابط و مقررات خارج از ضوابط تراکم فروشی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله

دکتر امیر حسابی  رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس افزود: ظهر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، طی یک عمل جراحی تومور ۱۴ سانتی‌متری از کلیه کودک ۲٫۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس خارج شد.

دکتر حسابی اظهار کرد: این عمل از بزرگ‌ترین اعمال جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دکتر سعیده مجیدی، فوق تخصص جراحی اطفال که انجام این عمل جراحی را برعهده داشت، گفت: دختربچه ۲/۵ ساله، ۲هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدودا ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

وی افزود: این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد، خوشبختانه عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شد و حال عمومی کودک مساعد است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد