Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ یکی از کارگران شاغل در پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در دیدار با رئیس قوه مقننه از عدم رعایت انصاف در مصاحبه استخدام‌ها گلایه و خواستار دادرسی از سوی قالیباف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، یکی از کارگران شاغل در پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در دیدار با رئیس قوه مقننه از عدم رعایت انصاف در مصاحبه استخدام‌ها گلایه و خواستار دادرسی از سوی قالیباف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگر تحصیل کرده در گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف اظهار داشت: در مصاحبه‌های استخدامی انصاف رعایت نشد و الان به عنوان یک کارگر ساده مشغول به کار هستم.

وی افزود: با هزار امید و خواهش برای کارگری آماده‌ام در صورتی که حق من این نیست و امیدوارم شما به عنوان رئیس مجلس دادرس ما باشید و حق ما را از افراد تضییع کننده بگیرید.

بر اساس این گزارش پالایشگاه بهبهان یکی از ابرپروژه‌های خاورمیانه است که جنجال‌های زیادی برای استخدام در آن صورت گرفت و محمدباقر قالیباف نیز در حساب توئیتری خود یکی از اهداف خود برای بازدید از پالایشگاه را تعیین تکلیف اخراجی‌های این پروژه بزرگ برشمرد.

تاکید قالیباف بر نظارت میدانی و شنیدن بی واسطه مشکلات مردمقالیباف: حل مشکل مسکن مردم شهرک طالقانی را وظیفه خود می‌دانیمحضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم

در ادامه نمایه‌ای از این گفت و گوی ساده و کوتاه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/332/ش

R41468/P1377/S6/CT16 بیشتر بخوانید... ادای احترام قالیباف به شهدای گمنام ‌منطقه شلمچه قالیباف: مردم باید بدانند که پروژه‌های شهرشان چه وقت تکمیل می شود بازدید و نظارت میدانی ‌قالیباف از اسکله صیادی بندر آبادان / گفت‌وگوی رئیس مجلس با مردم و صیادان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادای احترام قالیباف به شهدای گمنام ‌منطقه شلمچه قالیباف: مردم باید بدانند که پروژه‌های شهرشان چه وقت تکمیل می شود بازدید و نظارت میدانی ‌قالیباف از اسکله صیادی بندر آبادان / گفت‌وگوی رئیس مجلس با مردم و صیادان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ کهگیلویه و بویراحمد| پایان دو دهه انتظار؛ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی‌ می‌شود ۳ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۴ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۵ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۶ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۷ آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌/ پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود ۸ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: منابع داخلی پاسخ‌گوی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیست مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند گفت‌وگوی صمیمانه قالیباف با مردم روستای کم‌برخوردار سادات‌حسینی ایذه / گلایه مردم به رئیس مجلس از بی‌آبی سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس اعطای وام به اهالی فرهنگ و رسانه تا دو هفته دیگر اجرایی می‌شود مهمترین اخبار تسنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند تمدید دورکاری ادارات در استان تهران سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین اخبار رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شهرداری منطقه ۱۵ یکی از منهول‌ها به دلیل شدت بارش و عدم کشش شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی دچار مشکل شده و کارگران به محل اعزام می‌شوند، اظهار کرد: فشار آب به طور ناگهانی باعث سقوط یک کارگر می‌شود و با وجود تلاش آتش‌نشانی هنوز کارگر مفقود پیدا نشده است. جا دارد از معاونت خدمات شهری برای تلاش‌های این چند روز تقدیر کنیم اما این دلیل نمی‌شود که لایروبی صورت نگرفته باشد.

وی با اشاره به عدم رعایت قواعد HSE تأکید کرد: ساختار HSE نیاز به تقویت دارد و فعالیت صرفاً چند کارشناس در مناطق منجر به رعایت این اصول نمی‌شود. باید بررسی‌های لازم در منطقه صورت بگیرد و در صورت تخلف، با متخلفان برخورد لازم انجام شود.

کد خبر 6096953

دیگر خبرها

  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت