Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی صدیقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درباره نحوه شروع به کار خوابگاه های دانشگاه ها از شنبه ۱۵ شهریورماه اظهار داشت: با توجه به اینکه سال تحصیلی با روش ترکیبیِ حضوری و غیرحضوری دانشجویان در دانشگاه ها آغاز می شود، مراکز آموزش عالی حضور دانشجویان را برای گذراندن واحدهای عملی و پایان نامه برنامه ریزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسکان دانشجویان در خوابگاه ها برای گذراندن این دروس است و حداکثر ظرفیتی که از خوابگاه ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد ۴۰ درصد خواهد بود که البته این میزان ظرفیت میان دانشگاه ها متغیر است ولی بیشتر از ۴۰ درصد نیست.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه ها در طول تابستان ظرفیت خوابگاه ها را بررسی کردند، گفت: هر دانشگاه بر اساس ظرفیت پذیرش برنامه ریزی شده در خوابگاه، دروس کارگاهی، آزمایشگاهی یا عملی را در بازه های زمانی مختلف به دانشجویان ارائه می کند.

به گفته رییس سازمان امور دانشجویان، بر این اساس، تعدادی از دانشجویان واحدهای عملی را در ترم جدید می گذرانند و بعد از مدتی، سری دیگر از دانشجویان وارد دانشگاه و خوابگاه می شوند و دانشجویان سری نخست از آموزش های الکترونیکی بهره مند می شوند.

صدیقی تاکید کرد: بنابراین سرویس دهی خوابگاه ها فقط برای این دروس است و دانشگاه ها بر اساس برنامه ریزی ها از شنبه ۱۵ شهریورماه به بعد نسبت به اسکان دانشجویان اقدام می کنند.

وی درباره اسکان دانشجویان ورودی جدید خاطرنشان کرد: دانشجویان جدید از اوایل آبان ماه به دانشگاه مراجعه می کنند و حضور آنها فقط برای آشنایی با دانشگاه پیش بینی شده است.

رییس سازمان امور دانشجویان نحوه ارائه غذا به دانشجویان خوابگاهی را در قالب بسته بندی های بهداشتی اعلام کرد.

برچسب‌ها بازگشایی دانشگاه ها اختصاصی ایرنا مجتبی صدیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی دانشگاه ها اختصاصی ایرنا مجتبی صدیقی بازگشایی دانشگاه ها اختصاصی ایرنا مجتبی صدیقی دانشگاه ها خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • تجمع برخی دانشگاه‌ها در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی