Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:07:07 GMT

دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۸۶۰

دادستان کل آمریکا: رای گیری پستی بازی کردن با آتش است

دادستان کل آمریکا بر این باور است که رای گیری پستی در انتخابات ۳ نوامبر در برابر تقلب و کلاهبرداری آسیب پذیر است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ویلیام بار دادستان کل آمریکا روز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: رای گیری پستی در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر می تواند در برابر کلاهبرداری و تقلب آسیب پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اظهارات ویلیام بار به نوعی مهر تاییدی بر استدلال دونالد ترامپ است که بارها رای گیری پستی را محکوم کرده است. ترامپ بدون ارائه سند و مدرکی بارها مدعی شده است که دموکرات ها به دنبال تقلب و کلاهبرداری در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر از طریق رای گیری پستی هستند.

اندیشکده| احزاب سیاسی آمریکا برای بهره‌برداری از نظامیان در کارزار انتخاباتی تلاش می‌کنندناکامی کارزار انتخاباتی ترامپ در مهم جلوه دادن تظاهرات و ناآرامی‌ها به جای بحران کرونا

 

ویلیام بار در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان گفت: افراد سعی می کنند تا قوانین این روش شناسی را تغییر دهند، رای گیری به صورت پستی در برابر تقلب و کلاهبرداری بسیار آسیب پذیر است. این روش برای رای گیری بسیار خطرناک و غیرمسئولانه است و افراد با آتش بازی می کنند.

رای گیری به صورت پستی در آمریکا مساله جدیدی نیست، در سال 2016 میلادی از هر چهار رای یک رای به صورت پستی بوده است. کارشناسان بر این باورند که تقلب و کلاهبرداری در رای گیری پستی در آمریکا بسیار نادر و استثنایی است.

ویلیام بار افزود: هنوز تحقیقات درباره تقلب و کلاهبرداری در روند رای گیری در برخی ایالت های مهم در سال های گذشته ادامه دارد.

پیش بینی می شود با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخش زیادی از رای دهندگان آمریکایی ترجیح می دهند به صورت پستی رای بدهند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... اندیشکده| احزاب سیاسی آمریکا برای بهره‌برداری از نظامیان در کارزار انتخاباتی تلاش می‌کنند ناکامی کارزار انتخاباتی ترامپ در مهم جلوه دادن تظاهرات و ناآرامی‌ها به جای بحران کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اندیشکده| احزاب سیاسی آمریکا برای بهره‌برداری از نظامیان در کارزار انتخاباتی تلاش می‌کنند ناکامی کارزار انتخاباتی ترامپ در مهم جلوه دادن تظاهرات و ناآرامی‌ها به جای بحران کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حکم اعدام برای ۷ سعودی در رابطه با پرونده انفجار مسجد شیعیان الاحساء ۲ کشف جسد ۵۷ سرباز سوری قربانی داعش در الرقه ۳ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۴ کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ ۵ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه ۶ آمریکا: نمی‌خواهیم حزب‌الله بخشی از دولت لبنان باشد ۷ عراق از ابتکار ماکرون درباره پایان جنگ در سوریه خبر داد ۸ عربستان مجوز عبور هواپیماهای امارات از آسمان این کشور به فلسطین اشغالی را صادر کرد مهمترین اخبار بین الملل کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ دیوان بین‌المللی کیفری: تحریم آمریکا حمله به عدالت بین‌المللی و اجرای قانون است تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ جنایت‌های رژیم اشغالگر نمی‌تواند روحیه مقاومت را نابود کند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور عراق| انتقاد تند گروه‌های سیاسی از ادامه حضور آمریکایی‌ها و ادعاهای مشاور الکاظمی روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تقلب و کلاهبرداری کارزار انتخاباتی رای گیری پستی صورت پستی ویلیام بار بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی