Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار پیامی شهادت محیط بان حسن نژاد را به خانواده این شهید و خانواده بزرگ محیط‌زیست تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: محیط بانان اسطوره‌های استقامت در حفظ و صیانت از محیط زیست کشور هستند. به راستی که همه ما در برابر زحمات این جان بر کفان بی‌ادعا دین بزرگی به گردن داریم، اگر امروز با صلابت و قدرت در مواجهه با تروریست‌های زیست محیطی و اجتماعی مقاومت می‌کنند بی‌گمان با الهام از مفاد اصل پنجاهم قانون اساسی به نگهداشت محیط زیست سالم برای نسل‌های کنونی و آتی می‌اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تصریح شده است: بی تردید پاسداری و نیک اندیشی با داشتن روحیه خدمت‌گزاری و احساس تعلق خاطر به خاک وطن هیچگاه از یاد نخواهند رفت و آثار ثمربخش خدمات ایشان در صفحات سبز و زرین تاریخ محیط زیست کشور به یادگار خواهد ماند.

کلانتری در ادامه نامه خود اظهار کرده است: بدین وسیله با نهایت تاسف و تاثر از سوی همکاران این سازمان و همه دوستداران محیط زیست شهادت جانگداز این سرو قامت پرتلاش را به خانواده بزرگ محیط‌زیست و خانواده محترم و داغدار آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت احدیت برای آن شهید بزرگوار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم اجر جزیل و شکیبایی آرزو دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محيط بان عیسی کلانتری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای