Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه از توزیع بیش از ۲۰۰۰ نان متبرک رضوی در قالب مرحله سوم سفره مهربانی میان نیازمندان کرمانشاهی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، خادمیاران رضوی این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا طرح سفره مهربانی امام رضا (ع) برای نیازمندان کرمانشاهی را اجرایی می‌کنند تا کرامت رضوی را بین نیازمندان تقسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد جعفر امامیان مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه خادمیاران رضوی پای خدمت به مردم ایستاده‌اند اظهار کرد: تا پایان ماه شهریور شاهد اجرای مرحله سوم مواسات و سفره مهربانی امام رئوف در کرمانشاه هستیم و در اینجا مردم با تاسی از سیره معصومین (ع) با حمایت جانانه خود از آسیب‌دیدگان از کرونا اجازه نمی دهند هموطنان شان دچار مشکل شوند.

وی گفت : ما با این کار عشق و محبت امام مهربانی ها را به داخل منازل نیازمندان می بریم و هر کمکی که بتوانیم برای آنها انجام می‌دهیم.

گزارش ویدئویی| سپاه با همه توان پای کار ‌کمک مومنانه / تداوم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کردستانینهضت سراسری «کمک مومنانه» سپاه در کردستان به روایت تصویرلبیک مردم کاشان به منویات رهبری/مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با گام‌های استوارتر برداشته شد + فیلم

امامیان عنوان کرد: آستان قدس رضوی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه، در سراسر کشور به یاری نیازمندان برخاسته است.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه نیز نمایندگی آستان قدس رضوی در طرح سفره مهربانی بیش از 2000 نان متبرک رضوی را برای مدت 90 روز در بین نیازمندان و خانواده‌های محروم و همچنین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا تهیه و تدارک دیده و در بین آنان توزیع می‌کند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه با بیان اینکه همچنین پیش از این بیش از 7500 سبد معیشتی در قالب مرحله دوم طرح سفره مهربانی میان نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات خوبی تاکنون در راستای امدادرسانی به نیازمندان در مجموعه آستان قدس رضوی انجام شده اما پس از فرمایش رهبری معظم، روند جهشی در  این خدمت‌رسانی‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/833/ش

R41380/P/S6,68/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| سپاه با همه توان پای کار ‌کمک مومنانه / تداوم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کردستانی نهضت سراسری «کمک مومنانه» سپاه در کردستان به روایت تصویر سپاه با برگزاری رزمایش کمک مومنانه «وحدت، مؤدت و اعتماد» را در کردستان گسترش داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| سپاه با همه توان پای کار ‌کمک مومنانه / تداوم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کردستانی نهضت سراسری «کمک مومنانه» سپاه در کردستان به روایت تصویر سپاه با برگزاری رزمایش کمک مومنانه «وحدت، مؤدت و اعتماد» را در کردستان گسترش داد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۴ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۵ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور ۶ بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد ۷ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۸ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه رئیس کل گمرکات ایران: ۱۰ میلیون تن کالاهای اساسی وارد کشور شد / نامه وزارت اقتصاد برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور تقدیر سردار سلامی از فرمانده ناجا برای برقراری امنیت مراسم محرم آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا نمایندگی آستان قدس رضوی نیازمندان کرمانشاهی طرح سفره مهربانی گزارش ویدئویی بین نیازمندان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت