Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش در جدول پخش هفته آینده و در باکس منتخب ژانر به پخش فیلم‌های جنگی سینما می‌پردازد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه نمایش در جدول پخش هفته آینده و در باکس منتخب ژانر به پخش فیلم‌های جنگی سینما پرداخته و نیز آثار برد پیت بازیگر را مرور می‌کند. همچنین فیلم «تعقیب سرد» به عنوان فیلم جدید در باکس فیلم‌های جذاب پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم‌های جنگی «نامه‌هایی از یوجیما»، «کانی مانگا»، «آزادیخواه»، «جوخه»، «مهاجر»، «تی -۳۴» و «دشمن پشت دروازه‌ها» از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ شهریورماه در ساعت ۱۹ و در باکس منتخب ژانر از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

این هفته و در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار برد پیت می‌پردازد.

از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ شهریور ماه، به ترتیب فیلم‌های «مکزیکی»، «افسانه‌های خزان»، «شیطان درون»، «قاپ زنی»، «ماشین جنگ»، «بازی پول» و «به سوی ستارگان» با بازی این بازیگر در ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شوند.

فیلم «تعقیب سرد» (Cold Pursuit) محصول ۲۰۱۹ در ژانر جنایی و درام، فیلم جدید شبکه نمایش است که برای نخستین بار، پنجشنبه ۲۰ شهریور ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است «نلسون (لیام نیسن) راننده برف روبی است که در شهر نیز شناخته شده است و زندگی آرامی را در کنار همسرش گریس (لورا درن) سپری می‌کند. آن‌ها پسری به نام کایل (مایکل ریچاردسون) دارند که پسر جوان و جسوری به نظر می‌رسد، اما زمانی که پلیس خبر می‌دهد که کایل به دلیل زیاده روی در مصرف مواد مخدر از دنیا رفته، تمام معادلات تغییر می‌کند.»

شبکه نمایش همچنین در ساعت ۱۳ جمعه ۲۱ شهریورماه و در روز سینما فیلم «ابر و آفتاب» ساخته محمود کلاری را پخش می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برد پیت شبکه نمایش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد. 

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.» 

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور