Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به نقل از «خبرگزاری مهر»، علاء میرمحمدصادقی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: وقتی از سوی یک بانک مانند بانک صادرات ایران این امکان فراهم آمده که با ابزاری همچون اعتبارات اسنادی داخلی جریان کسب و کارها تقویت شود، تولید افزایش پیدا کند و دادوستدها بیشتر شود، باید از این امکان استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معاملات همیشه با پرداخت‌های نقد و نسیه انجام می‌شده است، اگر محدود به معاملات نقد شود، حاصل چیزی جز رکود و کسادی در بازار نیست.
میرمحمدصادقی ادامه داد: به هر حال این شرایط پیش می‌آید که واحدهای تولیدی نیاز داشته باشند مواد اولیه خود را به صورت نسیه تهیه کنند و پس از اینکه محصول خود را به فروش برسانند و پول نقد به دست آورند، هزینه آن را بپردازند، در نتیجه برای پر کردن مهلت زمانی بین خرید و پرداخت، نیاز به تضمینی هست که بانک با ابزاری مانند اعتبارات اسنادی این تضمین را ایجاد می‌کند و معامله را انجام می‌دهد.
وی تصریح کرد: این طرح راهکار مناسبی را دربرگرفته است، به ویژه که بیشتر فعالان حوزه‌های مختلف کسب و کار و تولید، افراد نامعتبری نیستند و می‌توان روی توانمندی و اعتبار شمار زیادی از آنها در ارائه تسهیلاتی این چنین حساب کرد.
نایب رئیس اتاق تهران اضافه کرد: این طرح علاوه بر منافع تولیدکنندگان، منفعت عرضه‌کنندگان مواد اولیه آنها را هم تأمین می‌کند و راهکاری معتبر و رایج در همه دنیا حتی در مبادلات بین‌المللی است، بنابراین دلیلی ندارد اقتصاد ما خود را از آن محروم کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران