Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:10:23 GMT

آموزش و پرورش اردستان هیچ سرانه دریافت نکرده است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۲۷۴

آموزش و پرورش اردستان هیچ سرانه دریافت نکرده است

گروه استان‌ها - فرماندار اردستان ضمن تاکید به لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولان به امر آموزش گفت: یک ریال تا امروز سرانه به حساب آموزش و پرورش اردستان واریز نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، زنگ بازگشایی مدارس اردستان با شعار تبسم مهربان رویکرد فن آوری نوین، استمرار یادگیری و تربیت تمام ساحتی در مدرسه دکتر فاطمی در شهرستان اردستان با حضور مسئولان این شهرستان به صورت نمادین به صدا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا تاملی با تبریک این روز به دانش‌آموزان و معلمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهدای مدافع حرم و شهدای دانش‌آموزان اظهار داشت: سال تحصیلی امسال را با توجه به رفتار و درک درستی که از نتایج گزارشات و روند کنترل کرونا به دست امده و امسال را با شرایط بحرانی که تاکیدمان به حفظ سلامت دانش‌آموزان و کادر آموزشی است آغاز می‌کنیم.

استاندار کرمان: اجباری بر حضور دانش‌آموزان در مدارس نیستگره کور ترافیک کرمانشاه در اولین روز بازگشایی مدارس؛ طرح‌های ویژه‌ای برای کاهش حوادث اطراف مدارس اجرا می‌شودطرح‌های بازسازی مدارس استان خوزستان در قالب 3200 پروژه در حال اجرا است

وی ضمن اشاره به این موضوع که مدیران بالادستی با در نظر گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اثر بخشی که برای تحصیل دارد حتما به این موضوع فکر کرده‌اند، افزود: تا امروز یک ریال سرانه به حساب مدارس آموزش و پرورش اردستان واریز نشده که دولت باید تمهیداتی خاصی را بیاندیشند چراکه هزینه‌ها توسط والدین و خیران تامین شده است.

فرماندار اردستان گفت: موضوع و شاخصه سلامت از مواردی است که شورای آموزش و پرورش صرفا برای ادامه فعالیت آموزشی در تمام مدارس مد نظر قرار داده و آن را در بازرسی‌ها پیگیری و رصد می‌کند تا سلامت دانش‌آموزان به خطر نیافتتد.

وی ابراز داشت: امسال علی‌رغم کاهش بودجه و اعتبارات در کمیته برنامه‌ریزی که به حدود 15 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده اما 20 درصد از این کل منابع به جهت تقویت زیر ساخت‌های آموزشی در مدارس  ابتدایی و متوسطه و هنرستان‌ها اختصاص داده‌ایم و اتفاق خیلی خوبی که در قانون بودجه سال99 پیش‌بینی شده موضوع اجرای سیاست خشت‌های آسمانی است.

تاملی بیان کرد: طبق سند بنیادی در آموزش و پرورش و وضعیت ثبت‌نام  دانش‌آموزان در مدارس در تعدادی از مدارس سطح شهرستان اردستان مشکل کمبود کلاس داریم و با توجه به فرسوده بودن و عدم استحکام برخی دیگر از فضاهای آموزشی نیازمند نوسازی فضاهای آموزشی را داریم که در بودجه سال 99 منابع بسیار خوبی در بخش احداث بناهای خیر ساز ایجاد شده است که اگر 50 درصد آن توسط خیر تامین شود 50 درصد دوم را دولت تضمین می‌کند که برای شروع این کار اولین مدرسه در اردستان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/802/ ت

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... تهران| تصمیم گیری برای آموزش در مدارس متناسب با شرایط و توسط شورای مدرسه انجام می شود تهمیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان البرز اندیشیده شده است حجت‌الاسلام قرائتی به مدیران مدارس نامه نوشت/ مشکل امروز دنیا علم نیست، ایمان و اخلاق است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهران| تصمیم گیری برای آموزش در مدارس متناسب با شرایط و توسط شورای مدرسه انجام می شود تهمیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان البرز اندیشیده شده است حجت‌الاسلام قرائتی به مدیران مدارس نامه نوشت/ مشکل امروز دنیا علم نیست، ایمان و اخلاق است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۲ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۳ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۴ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۵ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۶ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۷ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۸ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی مهمترین اخبار استانها نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی آیت‌الله مکارم‌شیرازی: حوزه بر علم و اخلاق استوار است/دروس ‌در صورت امکان حضوری برگزار شود‌ کودک ۴ ساله در جنگل گلستان با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲هزار تومان نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب ۳۰۲ نفر در اداره کل آموزش و پرورش استات قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نقی سیاهکلی مرادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد تاکید اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین  قرار داشته پیگیری توسعه هنرستان های جوار کارگاهی در شهر صنعتی البرز بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، 302 نفر جذب اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خواهند شد.

سیاهکلی با اشاره به اعتبار لازم جهت کمک به هدایت تحصیلی دانش آموزان قزوینی، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در راستای اجرای طرح هدایت تحصیلی 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با همکاری های صورت گرفته بناست کارگاه های مشاوره شغلی و تحصیلی جهت انتخاب صحیح رشته برای دانشجویان و دانش آموزان در سرای سعدالسلطنه برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به برنامه های گرامیداشت روز معلم در سطح استان قزوین، افزود: مراسم تقدیر از معلمان توسط اولیا و دانش آموزان در مدارس، حضور دبیران به همراه دانش آموزان در نماز جمعه های سطح استان، تجلیل از پیشکسوتان حوزه ی تعلیم و تربیت و خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته معلم در سطح استان قزوین است.

سیاهکلی مرادی با اشاره به اینکه از بین دبیران قزوینی 951 نفر انتخاب )معلم نمونه ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: از بین معلمان قزوینی 951 معلم جهت انتخاب (معلم نمونه) در سطح استان قزوین ثبت نام کرده اند، که از این میان 565 نفر به مرحله منطقه ای، 40 نفر در مرحله استانی و 3 نفر در مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تاکید کرد: به مناسبت هفته معلم و در جهت تجلیل از معلمین نمونه، 100 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح کشوری، 40 میلیون تومان برای منتخبین سطح استانی و 10 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح منطقه ای پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری