Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:40:07 GMT

آزمون عملی علوم ورزشی با 42 هزار داوطلب

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۴۷۷

آزمون عملی رشته علوم ورزشی با حضور 42 هزار داوطلب اواخر شهریور برگزار می شود. 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، آزمون عملی رشته علوم ورزشی در سال 1399 به جهت کاهش تردد بین استانی داوطلبان در تمامی استان‌های کشور، در تاریخ 27 و 28 شهریورماه برای آقایان و 29 و 30 شهریور (و در برخی حوزه‌ها 31 شهریور) برای بانوان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با توجه به شرایط بحران شیوع بیماری کرونا و جهت تسهیل حضور داوطلبان و همچنین بر اساس دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر همکاری دانشگاه‎های کشور در برگزاری آزمون سراسر همچنین دستور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درزمینهه همکاری دانشگاه‌های مادر در برگزاری این رویداد، با تدابیر اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌‎های صورت گرفته توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی به‌عنوان مجری برگزاری، این آزمون با همکاری 35 دانشگاه در 31 استان کشور اجرا خواهد شد.


علاوه بر این، تمهیدات متعددی نیز برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ سلامت داوطلبان در نظر گرفته‌شده است تا ضمن کاهش خطرات و حفظ ایمنی و سلامتی شرکت‌کنندگان، داوران و عوامل اجرایی، این آزمون با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار شود.


در سال جاری، بیشتر از 42000 داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که این تعداد بیش از دو برابر سال گذشته بوده و نشان از علاقه‌مندی داوطلبان برای تحصیل در این رشته دانشگاهی می‌دهد.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علوم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران

ایسنا/مازندران معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور ۱۳ هزار و۲۳۳ داوطلب در مازندران خبر داد.

دکتر سید مرتضی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۷ حوزه امتحانی واقع در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان بابل دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه نوشیروانی، در بابلسر دانشگاه مازندران، در بهشهر دانشگاه علم و فناوری، در چالوس دانشکده میراث فرهنگی و در نوشهر دانشگاه آزاد، دبیرستان شاهد دختران، موسسه آموزش عالی مارلیک، در ساری نیز دانشگاه پیامبر اعظم، آزاد ساری، علوم کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، موسسه آموزش عالی ادیب در قائمشهر هم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم