Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:31:34 GMT

یوواخیم لوو: سوئیس مثل اسپانیا بازی می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۶۸۹

یوواخیم لوو: سوئیس مثل اسپانیا بازی می کند

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد انتقال ستاره های جوان این کشور به چلسی صحبت کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتس و تیمو ورنر، دو ستاره آلمان و جوان تیم های لورکوزن و لایپزیش در هفته های اخیر با چلسی به توافق رسیده اند و فصل بعد در لیگ برتر توپ خواهند زد. یوواخیم لوو در نشست خبری دیدار فردای آلمان برابر سوئیس در لیگ ملت های اروپا، به بررسی جنبه های مختلف کوچ ستاره های جوان آلمان به خارج از کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یوواخیم لوو گفت: "وقتی استعدادهای بزرگی مانند کای هاورتس دیگر در بوندس لیگا نباشند از نظر من نکته ای منفی رخ داده است. اما نکات مثبت نیز وجود دارد و شخصیت خود بازیکن در خارج از کشور پیشرفت می کند. فکر می کنم اگر کای و تیمو گام بعدی را در چلسی برداشته و پیشرفت کنند به ما کمک خواهد کرد.

 

برند لنو از فردا در ترکیب آغازین تیم ملی آلمان مقابل سوئیس خواهد داشت و مصدومیت او به طور کامل برطرف شده است. همه بازیکنان به جز کای هاورتز که دیروز برای تکمیل انتقالش به چلسی اردو را ترک کرد، برای بازی فردا در دسترس هستند. سوئیس از سال 2014 پیشرفت زیادی داشته آنها بازیکنان خوبی در بوندس لیگا و انگلیس دارند. من از نظر سبک بازی تشابهاتی بین سوئیس و اسپانیا می بینم.

 

شرایط جولیان دراکسلر؟ من یک مکالمه طولانی با او داشتم. برای جولیان مهم است که هفته به هفته در سطح باشگاهی بازی کند، اما من نمی دانم برنامه او در  پاریس چگونه خواهد بود."

یوواخیم لوو تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوواخیم لوو تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد

به گزارش صدای ایران ا ز آناتولی،منابع وزارت امور خارجه اسپانیا به خبرنگار آنادولو اعلام کردند که ابتکار به رسمیت شناختن دولت فلسطین که پدرو سانچز نخست‌وزیر و خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه این کشور بار‌ها بیان کرده‌اند، قرار است در مدت کوتاهی محقق شود، انتظار می‌رود اسپانیا با ۴ کشور مشترکا اقدام کند.

انتظار می‌رود اسپانیا با مالت، ایرلند، اسلوونی که در بیانیه مشترک قبلی خود قول داده بودند در صورت ایجاد شرایط مناسب کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند و نروژ که حمایت خود را از این ابتکار اعلام کرده بود، وارد عمل شوند.

در این راستا، منابع اسپانیا اعلام کردند که «پس از جامائیکا، تعداد کشور‌های جهان که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ۱۴۰ کشور است. با مشارکت اسپانیا و سایر کشور‌های مذکور این تعداد به ۱۴۵ افزایش یابد».

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا