Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان قم گفت: اولین رویداد استانی کنشگران به همت قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن استان قم با رویکردی مسئله محور برگزار خواهد شد.

جندقیان، دبیر قرارگاه احمدی روشن استان قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اولین رویداد استانی کنشگران به همت قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن استان قم با رویکردی مسئله محور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جندقیان افزود: این رویداد به دلیل شرایط کنونی کشور به صورت مجازی برگزار خواهد شد و دانشجویان می‌توانند به صورت گروهی و یا فردی در این طرح شرکت کنند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان قم افزود: محور‌های آموزشی این رویداد شامل آشنایی با ابعاد جنگ اقتصادی، چالش‌های اساسی ایران، آشنایی با مسائل اولویت دار کشور در مباحث مختلف و آشنایی با شیوه‌های نقش آفرینی تشکل‌های دانشجویی در مسائل گوناگون می‌باشد.

وی یادآوری کرد: آخرین مهلت ثبت نام در این طرح ۲۳ شهریور ماه بوده و زمان برگزاری آن ۲۹ شهریور تا ۴ مهر می‌باشد.

گفتنی است که علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.evnd.co مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مطالبه گری دانشجویی مسئله محوری رویداد دانشجویی قرارگاه احمدی روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود