Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@23:31:10 GMT

اوساگونا به الشرطه عراق پیوست

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۴۳۸

آفتاب‌‌نیوز :

 الشرطه عراق برای تقویت خود برای فصل بعد با دو بازیکن به توافق نهایی رسید که یکی از آن‌ها اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس است.

به گزارش العرب، عبدالغنی سرمربی الشرطه عراق این توافق را تایید کرد و گفت: با اوساگونا بازیکن پرسپولیس به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. ناتان سنکالا را هم جذب کردیم و پیوستن این دو بازیکن به تیم ما قبل از ادامه لیگ قهرمانان آسیا اتفاق مهمی است و به ما کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی الشرطه عراق تاکید کرد که اوساگونا به همراه دیگر بازیکن جدید این تیم تا یکشنبه خود را به اردوی قاهره خواهند رساند.

اوساگونا تجربه بسیار تلخی در پرسپولیس داشت. او در زمستان راهی سرخ پوشان شد اما اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اوساگونا الشرطه الشرطه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل پرسپولیس خطا بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت 18:15 امروز تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

علیرضا یزدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار داشت: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه 11 بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899914

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس