Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان با اشاره به وجود مشکلات، اظهار کرد: مسئولان باید در حل مشکلات همت و تلاش جمعی داشته باشند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه مردم شایسته بهترین‌ها هستند، افزود: ما وظیفه داریم در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم و بیشترین خدمت‌ها را به مردم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدی با اشاره به بازگشایی متفاوت مدارس از ۱۵ شهریور، گفت: حفظ سلامت دانش آموزان و اجرای دقیق دستور العمل های بهداشتی باید در دستور کار قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی شبکه اینترنتی شاد، آموزش از طریق اینترنت و فضای مجازی برای دانش آموزان فراهم است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه آموزش از طریق صدا و سیما نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: دروس مختلف در رسانه تدریس خواهد شد و در صورت عدم دسترسی دانش آموزان به این دو روش، معلمان برای رفع اشکال در مدارس حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه با گذشت هفته‌های ابتدایی قطعاً نگرانی‌ها کمتر خواهد شد و روند آموزش بدون مشکل تداوم می‌یابد، افزود: اجباری برای دانش آموزان به صورت حضوری در مدرسه نخواهد بود.

فرماندار صومعه سرا به شناسایی هشت واحد تولیدی و صنعتی راکد در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها باید به این موضوع مهم توجه و محدودیت و موانع را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی امر نباید موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند، تصریح کرد: وجود اختلاف در میان دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌ها سبب بروز آسیب و ضرر خواهد شد.

سید محمدی در ادامه تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مشکلات با هم تعامل داشته باشند و از پیگیری اختلافات در دستگاه قضا جدا خودداری کنند.

وی همچنین در ادامه به برخی مسئولان با مردم اشاره کرد و افزود: حل مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات آنها باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5018072

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد تولیدی صومعه سرا محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دولت گرگان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا دانش آموزان صومعه سرا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان