Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تنها راه پیشگیری از زمین خواری اجرای دقیق قانون جامع حد نگار است گفت: اقدامات انجام شده در استان در راستای اجرای قانون جامع حدنگار از نقاط قوت استان بوده که باید به اطلاع مردم برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی دادگستری استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای قانون جامع حد نگار، اظهار داشت: از جمله تکالیف قوه قضائیه حفظ حقوق عامه بوده که اجرای قانون جامع حد نگار در راستای تثبیت حقوق مالکیت یکی از مصادیق حقوق عامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که این موضوع محقق نشده بخشی از اقدامات، منتهی به نتیجه نخواهد شد و تنها راه پیشگیری از زمین خواری اجرای دقیق قانون جامع حد نگار است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این قانون، اداره ثبت اسناد استان به خوبی عمل کرده و جهشی که در اجرای این قانون در استان داشته‌ایم نسبت به سال‌های گذشته بسیار عالی بوده است.

بی توجهی به اجرای قانون به زمین خواری دامن زده استگزارش| زمین‌خواری در مازندران به مرز بحران رسید / کشف زمین خواری در بهشهرورود کمیسیون اصل 90 مجلس به بحث زمین خواری در لواسان

وی ادامه داد: در خصوص موضوع اجرای قانون جامع حد نگار همه دستگاه‌های مربوطه ظرف 2 ماه باید اقدامات مؤثر را انجام داده و پاسخگو باشند در غیر اینصورت اگر اراده‌ای بر این امر وجود نداشت از طریق مسیر قضایی پیگیری خواهد شد.

خلیل اللهی در ادامه با تاکید بر انعکاس اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون جامع حدنگار برای پیشگیری از زمین خواری، گفت: اقدامات انجام شده در استان در راستای اجرای قانون جامع حدنگار از نقاط قوت استان بوده که باید به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی پیشگیری از زمین خواری استان آذربایجان شرقی اجرای قانون جامع حد قانون جامع حد نگار راستای اجرای زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی، عبور و مرور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرعباس رحمتی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان حضور داریم، عملیات اجرایی این پروژه شامل اضافه کردن و اصلاح مقطع عرضی رینگ است به‌صورتی که دو عرض ۱۰ متری به هر دو سمت شرق و غرب مسیر افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری و نخاله‌برداری این پروژه تکمیل شده است و هم‌اکنون در حال اجرای لایه‌های زیرسازی و روسازی هستیم، افزود: عملیات باند شرق کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی عبور و مرور انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پس از انجام اصلاح ترافیکی، نیوجرسی‌های وسط بدون تخریب به‌صورت نیوجرسی رفو از طریق قالب‌های مخصوص، مجدد اجرا و استانداردسازی می‌شود تا مسیر علاوه بر تعریض، ایمن شود، همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی خودروها از باند شرق به غرب و اینکه نور چراغ خودروهای مقابل به سمت دیگر نیفتد، یک مسیر استاندارد و ایمن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رحمتی تصریح کرد: بخش غربی کیلومتر ۷۱ تا ۷۴ رینگ چهارم به‌طول سه کیلومتر همچون کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ عملیات خاک‌برداری باند غربی در حال اتمام است تا عملیات‌های زیرسازی و روسازی در آن بخش نیز انجام و باند غربی در این محدوده تکمیل و اصلاح مقطع عرضی تمام شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل در محدوده تقاطع شهید فخری‌زاده پس از انجام عملیات آزادسازی، تکمیل و ارائه نقشه‌ها، آغاز خواهد شد تا برنامه آینده سایر مناطق طراحی شود، گفت: یک پل باید روی رودخانه زاینده‌رود احداث و تعریض شود، همچنین ادامه مسیر به سمت سپاهان‌شهر، کیلومتر ۶۵ تا ۶۸، اصلاح مقطع عرضی هر دو طرف به اتمام رسیده که دو ۱۰ متر به عرض اضافه شده است و در حال اجرای نیوجرسی میانی در راستای ایمن‌سازی هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رینگ حفاظتی به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در مناطق ۱۵، ۴ و ۱۰ شهرداری عملیات اجرایی بخش‌هایی از آن انجام شده یا در حال انجام است، افزود: در منطقه ۴ و ۶ شهرداری نیز اصلاح مقطع عرضی را در دستور داریم که به اصلاح عبور و مرور آسان به‌ویژه خودروهای سنگین کمک می‌کند.

کد خبر 748483

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران