Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی با اشاره به طرح سه شنبه های تکریم به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور گفت: سه شنبه های تکریم یکی از ابتکارات و خلاقیت های کانون های فهما در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» امروز (سه شنبه ۱۸ شهریور) در یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در منزل خانواده شهید «فردین صفی خانی» برگزار شد، اظهار داشت: شهدای والامقام با گذشتن از جان شیرین خود در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شدند تا اقتدار ایران اسلامی در دنیا حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این دیدار با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده شهدا افزود: خانواده های شهدا مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی اذعان داشت: مردم و مسئولان ایران اسلامی تا همیشه قدردان فداکاری های شهدا و خانواده های آنان هستند چرا که اگر شهدا و خانواده شهدا نبودند امنیت امروز نیز در کشور حاصل نمی شد.

 

این مقام مسئول شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر اساس توجه به فرهنگ ایثار و شهادت دین مبین اسلام دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی باعث تاثیر گذاری در دیگر جوامع شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح سه شنبه های تکریم به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور گفت: سه شنبه های تکریم یکی از ابتکارات و خلاقیت های کانون های فهما در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم تکریم خانواده شهدا کانون های فرهنگی هنری مساجد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان