Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:03:19 GMT

خداحافظی غیر رسمی حبیب حسین‌زادگان از ورزش مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۷۵۹

خداحافظی غیر رسمی حبیب حسین‌زادگان از ورزش مازندران

حبیب حسین‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برخی شایعات نسبت تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، اظهار کرد: بحث تغییر مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان مازندران صحت دارد.

وی تصریح کرد: بنده هنوز به صورت مکتوب استعفا ندادم و به مقامات وزارت ورزش به طور رسمی اعلام کردم که تمایلی به ادامه خدمت در ورزش مازندران ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اضافه کرد: نظر مدیران ورزش این است که مدیر جدیدی جایگزین شود.

وی درباره جایگزین فرد جدیدی به جای خودش، گفت: بنده اطلاعی در این زمینه ندارم  به نظر می‌رسد که وزارت ورزش خودش به دنبال بررسی گزینه‌ها است.

حسین‌زادگان یادآور شد: در یکی دو روز آینده با نظر رسمی بنده که اعلام کردم تمایلی به ادامه تمدید ماموریت در سال هفتم ندارم، حتما گزینه جدیدی برای ورزش استان مازندران منصوب می‌شود.

به گزارش فارس، در برخی از رسانه‌ها نام حسن رنگرز به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران مطرح شده است که هنوز تایید رسمی در این باره اعلام نشده است.

خبرنگار فارس در گفت‌وگو با یکی از فعالان رسانه‌ای اعلام کرده که رنگرز چندین سالی است که پیگیر مدیرکلی ورزش و جوانان مازندران بوده است.

تلاش ما برای گفت‌وگو با حسن رزنگز بدون پاسخ ماند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت خانه مدیرکل حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان رفتنی شد ورزش و جوانان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال