Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:20:43 GMT

شرایط نگهداری معتادان متجاهر در هشترود فراهم نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۵۶۱۹

ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود با بیان اینکه امکانات نگهداری معتادان متجاهر در هشترود فراهم نشده است، گفت: اعتیاد یک مقوله خانمانسوز است، اما جرم مطلق نیست و ما انتظار داریم تمامی مصوبات جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان هشترود اجرائی شود.

سهیل قشلاقی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار کرد: همه ادارات متولی باید با کمک گرفتن از نیروهای دانشگاهی نسبت به ریشه کن کردن خرید، فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو روستایی که مرکز خرید و فروش کلان مواد مخدر در سطح شهرستان بود با دستور دادستانی و تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی پاکسازی شد و هم اکنون زیر نظر ستاد مبارزه با مواد مخدر است تا از ارتکاب جرم جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه داده‌های آماری مواد مخدر در هشترود ناقص است، یادآور شد: مشاوران در حوزه مواد مخدر باید با حضور مستمر در مدارس و دانشگاه‌ها و گوشزد کردن خطرات مصرف مواد مخدر، دانش آموزان و دانشجویان را از مصرف این ماده‌های افیونی بر حذر دارند.

به گزارش ایسنا، فرماندار هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه هشترود در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار گرفته است و به همین خاطر آسیب‌های زیادی متوجه این شهرستان می شود.

امین امینیان اضافه کرد: شهرداری هشترود موظف به جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر و تحویل آن به مراکز ماده 16و تامین هزینه‌های نگهداری آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه اداره فنی و حرفه‌ای موظف به حرفه آموزی برای افرادی که مواد مخدر را ترک کرده‌اند، است، خاطر نشان کرد: همه ادارات باید در برگرداندن افراد معتاد به بطن جامعه تلاش کنند.

وی اضافه کرد: اگر مصرف مواد مخدر در جامعه کنترل شود، میزان جرائم کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان