Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: معرفی سیره و منش و بیان زندگی‌نامه شهدا گامی مهم در جهت الگوسازی برای نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در دیدار با خانواده شهید علی صاکی از شهدای هنرمند شهرستان هویزه، در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم اظهار کرد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله از اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به اهمیت الگوسازی مناسب برای نسل جوان و نوجوانان افزود: معرفی سیره و منش و بیان زندگی‌نامه شهدا گامی مهم برای الگوسازی برای نسل جوان و نوجوان است.

 

وی اضافه کرد: این طرح در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله و رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب جوانان و نخبگان به مساجد انجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور از صبر، استقامت، ایثار و پایداری و پایبندی خانواده این شهید به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد و به رسم هدایایی تقدیم حضور آنها شد.

 

«همایون ساکی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عنوان کرد: به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از 10 تیر سال جاری اجرایی شده است.

 

در این دیدار هدایایی به خانواده شهید هنرمند علی صاکی اهدا شد.

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم دیدار با خانواده شهدا نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان

 مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کردستان به همراه مدیران کل کار و فنی‌وحرفه‌ای این استان با خانواده شهید اقبال وطن‌خواه دیدار کرد.

 وی در این دیدار ضمن آرزوی علو درجات برای این شهید گرانقدر، از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا تشکر و قدردانی کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده‌های آنان تکلیف و وظیفه دینی است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کردستان نیز در این دیدار خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری خواند و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بواسطه فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران از گزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه ماست که قدردان رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان کشور باشیم.

شهید اقبال وطن‌خواه فروردین ماه ۱۳۶۳، برای جمع‌آوری آرا مردم به روستای یعقوب‌آباد بانه اعزام شده بود که در کمین گروهک‌های ضدانقلاب افتاد و به شهادت رسید.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در چند برنامه از جمله شرکت در همایش سراسری مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سنندج، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کارگری و مراسم روز جهانی کارگر به استان کردستان سفر کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی