Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@07:25:47 GMT

سقف کشسان، آسمان خیال انگیز منزل شم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۰۴۷

سقف کشسان، آسمان خیال انگیز منزل شم

سقف کشسان امروز یکی از کاربردی‌ترین مصالح دکوراسیون مدرن محسوب می‌شود. سقف کشسان با تنوع و قابلیت‌های متعدد قادر است به انتخاب اول شما که خواهان زیبایی هرچه بیشتر منزل یا محیط کار خود هستید تبدیل شود.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، سقف کشسان امروز یکی از کاربردی‌ترین مصالح دکوراسیون مدرن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقف کشسان با تنوع و قابلیت‌های متعدد قادر است به انتخاب اول شما که خواهان زیبایی هرچه بیشتر منزل یا محیط کار خود هستید تبدیل شود. اگر بخواهیم به این سوال که سقف کشسان چیست به طور مختصر پاسخ دهیم، باید بگوییم سقف‌های کشسان در واقع نوعی پارچه PVC و باکیفیت هستند که با قرار دادن آن‌ها در معرض حرارت می‌توان به آن قابلیت کشسانی بخشید و به اندازه دلخواه تبدیل نمود. از این نوع پارچه به عنوان دیوار پوش نیز استفاده می‌شود که در این صورت به آن دیوار کشسان گفته می‎‌شود. در ادامه به طور کامل درباره انواع سقف کشسان، مزایا و کاربرد آن اشاره خواهیم داشت.

سقف کشسان چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد سقف کشسان در واقع از نوعی پارچه ارتجاعی از جنس PVC ساخته می‌شود و با استفاده از حرارت خاصیت ارتجاعی موجب می‌شود که به ابعاد دلخواه درآید و علت نامگذاری سقف کشسان نیز به همین سبب است. این پارچه‌ها بسیار بادوام، ایمن و ضد حریق هستند. فناوری تولید سقف‌های کشسان اولین بار توسط شرکت باریسول ابداع شد و رفته رفته استقبال از این محصول به دلیل تنوع و کاربرد فراوان آن هر روز بیشتر شد و امروز به عنوان یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی ساختمان در نظر گرفته می‌شود. در واقع پوشش کشسان تنها برای سقف استفاده نمی‌شود و امروزه می‌توان آن را برای هر شی سه بعدی و یا حتی دیوارها نیز استفاده نمود.

انواع پوشش‌های سقف‌ کشسان

یکی از برگ برنده‌های سقف کشسان در میان سایر عناصر پوششی دکوراسیون‌های داخلی این است که تنوع زیادی را در طرح و نقش و جنس دارند و برای هر سلیقه‌ای فضای ایده آل و زیبا را تعبیه می‌کنند. از این رو ما در ادامه انواع مدل‌های سقف کشسان به تفکیک جنس را آورده ایم:

سقف کشسان ساتن : این نوع سقف کشسان فضای داخلی را بسیار لوکس و زیبا جلوه می‌دهد. سقف کششی ساتن با حالت نیمه شفاف با نورپردازی حرفه‌ای و کمی طراحی خلاقانه، محیطی بی‌نظیری را برای منزل و یا حتی محیط کار ایجاد خواهد کرد. این نوع پارچه سقف‌های کشسان از پرطرفدارترین انواع پارچه‌های پی‌وی‌سی برای سقف کاذب است. سقف کشسان اپلای : این نوع از سقف‌های کشسان را موسسات معدودی طراحی و اجرا می‌کنند. مجموعه نپواسکای یک تیم حرفه‌ای و مدرن در طراحی و اجرای سقف کشسان از نوع اپلای است. این نوع سقف کاذب به دلیل بکار گیری دو لایه پارچه در دو سطح، حالتی سه بعدی به سقف خواهد بخشید. سقف کشسان آسمان پرستاره : این نوع سقف مناسب برای فضاهایی مانند سالن کنسرت‌ها، سرویس‌های بهداشتی‌، اتاق خواب و استخرها می‌باشد. اجرای این نوع سقف‌ها معمولا با نورپردازی ریز به شکل ستاره فضایی بسیار زیبا و جذاب و رازآلود را به محیط می‌خشد. سقف کشسان چاپی : این نوع از سقف‌ها می‌تواند با توجه به سلیقه فرد و یا با توجه به دکور داخلی، طرح مورد نظر را چاپ نموده و هماهنگی بی‌نظیری را ایجاد کند. سقف کشسان با پارچه لاکر یا براق : این نوع پارچه بکار رفته در سقف‌های کشسان به دلیل انعکاس زیبایی که دارد، نور را در محیط به زیبایی می‌پراکند. نصب سقف کشسان لاکر با یک نورپردازی فیبر نوری و کریستال سواروسکی، تداعی کننده آسمانی پرستاره برای شما خواهد بود که به زیبایی می‌درخشد. سقف کشسان مات : اگر فضای کوچکی در اختیار دارید و می‌خواهید فضا به چشم افراد بزرگتر دیده شود از سقف کشسان مات استفاده کنید. پارچه مات بکار رفته در این نوع از سقف کاذب، فضا را گسترده‌تر نشان خواهد داد. با نورپردازی مناسب و استفاده از لامپ‌های کریستالی می‌توان زیبایی محیط را دو چندان کرد. همچنین استفاده از این سقف‌ها به علت عدم نیاز با عملیات نقاشی بهره‌وری و سرعت کار را بشدت افزایش خواهد داد. سقف کشسان با پارچه ترنسپرنت : اگر دلتان یک فضای پر نور و خاص می‌خواهد، از پارچه ترنسپرنت برای سقف کاذب محیط خود استفاده کنید. میزان نوردهی در این نوع از پارچه برگ برنده‌ای برای انتخاب آن در محیط‌هایی که در آن پنجره نورگیر وجود ندارد محسوب ‌می‌شود و می‌توانید به راحتی یک محیط جذاب را به خود هدیه دهید. قابلیت آنتی باکتریال و گرد و غبار آن می‌تواند هرگونه آلودگی را از محیط دور کند و همین امر باعث می شود انتخاب بسیار مناسبی برای مراکز پزشکی و بهداشتی باشد. سقف کشسان گلکسی : این نوع از سقف کشسان حالتی شیشه‌ای بر روی سقف ایجاد می‌کند و گاه با حالت اکلیل نقره‌ای و طلایی فضایی بسیار رویایی و زیبا به سقف می‌بخشد. سقف کشسان بلریانت : رنگ متالیک بکار رفته در پارچه این نوع از سقف کشسان یک محیط لوکس و لاکچری را به شما هدیه می‌دهد. این پارچه‌ها از جدیدترین سبک بکار رفته در سقف‌های کاذب هستند و درخشش صدفی زیبایی در محیط ایجاد می‌کنند. نصب سقف کشسان به چه شکل است؟

برای نصب سقف‌های کشسان نیاز به ابزار و تیم حرفه‌ای خواهید داشت. در ابتدا برای نصب باید پروفیل‌های مخصوصی به دور تا دور محل نصب پیچ شود و سپس با استفاده از گیره نگهدارنده چهار طرف سقف معلق نگه داشته می‌شود و سپس با استفاده از هیترهای مخصوص نصب سقف کشسان، گرمای مورد نیاز برای کش آمد پارچه ایجاد می‌شود و فرد متخصص با یک کاردک لبه‌های پارچه را در درون پرفیل‌هایی که از قبل نصب شده جا می‌اندازد. سقف باید بدون چروک، برآمدگی و به صورت کاملا صاف و یکدست جا انداخته شود تا از ورود حشرات و گرد و غبار به داخل سقف جلوگیری شود.

قابلیت سقف‌های کشسان ضد آب و رطوبت ضد حریق و جلوگیری کننده از گسترش آتش ضد گرد و غبار قابل شستشو قابلیت نگهداری بسیار آسان طول عمر بالا تنوع بالا و چاپ تصاویر به دلخواه با توجه به طراحی داخلی

سخن پایانی

وجود یک تیم حرفه‌ای برای اجرا و نصب سقف‌های کشسان بسیار ضروری است. این دست کارها که مربوط به زیبایی محیط می‌شوند باید با ظرافت بسیار زیادی انجام شود. در کنار مهارت بالا وجود طرح‌های مدرن روز دنیا در رزومه کاری تیم مورد نظر نیز می‌تواند دست شما را برای درست‌ترین و بهترین انتخاب‌ها باز بگذارد. نپواسکای ( https://nepoosky.com ) یکی از تیم‌های بسیار حرفه‌ای برای اجرا و طراحی انواع سقف‌های کشسان یکی از پیشگامان این عرصه است سقف‌های کشسان با بهترین کیفیت از کشورهایی چون اوکراین و با ارائه ضمانتی چند ساله خدمات خود را به هموطنان گرامی آن هم در سراسر کشور ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به اجرای سقف‌های کاذب از نوع کشسان آن علاقه دارید، با خیالی هرچه راحت‌تر پروژه خود را به نپواسکای بسپارید.

وب سایت مجموعه توسط تیم طراحی سایت در تبریز ( مجری طراحی و سئو سایت در تبریز به نشانی : https://tabrizsite.com ) راه اندازی و سئو شده است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: دکوراسیون منزل رپرتاژ نوع از سقف سقف کشسان بکار رفته نوع سقف سقف کاذب نصب سقف حرفه ای سقف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

دیگر خبرها

  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد