Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@06:52:12 GMT

فوت ۱۳ عضو خط مقدم مبارزه با کرونا در ۱۴ روز

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۰۶۶

فوت ۱۳ عضو خط مقدم مبارزه با کرونا در ۱۴ روز

آمار قربانیان کرونا گرچه در یکی دو هفته اخیر شیب نزولی داشته، اما آمار شهادت پزشکان و پرستاران حاضر در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس در دو هفته گذشته به ۱۳ رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ماسک نزدن و سفر رفتن و رعایت نکردن موارد ایمنی و بهداشتی از ما مردم و دادن تاوان این سهل‌انگاری‌ها از پزشکان و پرستاران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز‌هایی که بازار سفر رفتن به شمال و سه گوشه دیگر ایران داغ بود، در برخی هیات‌ها بهداشت رعایت نمی‌شد و وقتی برخی مردم درمانده برای نگه داشتن ارزش سرمایه و دارایی خود ایستادن در صف خریدن دلار و دعوا کردن را به مبارزه با کرونا برتر می‌دانستند، این مبارزان خط مقدم سلامت بودند که تاوان دادند.

در دو هفته اخیر دکتر یوسف رهبری متخصص بیهوشی در مراغه، دکتر سیدمحمود نوریان جراح مغز در اصفهان، دکتر محمدرسول حرفت‌کار جراح عمومی در رشت، دکتر سیدمحمدحسن کاظمی یزدی متخصص رادیولوژی در هشتگرد، دکتر محمود پویانی‌راد متخصص بیهوشی بیمارستان فیروزگر، دکتر محسن بهبهانی در شیراز، دکتر بهزاد قلعه‌نویی داروساز در تهران و دکتر مسعود ارشادی در راه مبارزه با کرونا به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.

مهدیه ماکویی پرستار در خوی و سلماس، احمد طالبی پرستار در اصفهان، میثم افضلی پرستار بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان افضلی‌پور کرمان، زهرا بی‌آزار پرستار بیمارستان میلاد تهران و خوجم‌بردی چرگزی به‌ورز روستای اوبه پلنگ شهرستان گنبد کاووس هم دیگر چهره‌هایی بودند که جان خود را فدای سلامتی مردم ایران کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات آمریکا کرونا در ایران کادر درمانی کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران