Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، متن پیام سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور‌عالی ‌فرمانده معظم‌کل قوا به سید محمد پولادگر  رییس فدراسیون تکواندو به شرح زیر است:

استاد بزرگوار جناب آقای سید محمد پولادگر

رئیس محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

بدین وسیله موفقیت بزرگ جنابعالی و همکاران محترم را در کسب عنوان برترین فدراسیون تکواندو جهان در سال 2020 که با ارزیابی فدراسیون جهانی انجام شده است، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افتخارآفرینی مرهون مدیریت خردمندانه و انقلابی جنابعالی و تلاش ثمربخش خانواده بزرگ تکواندو ایران است که با پایه گذاری مسیری حرفه ای در این رشته ورزشی و کسب مدال های زرین در سطح جهانی، توجه به تیم های پایه، توسعه زیرساخت های ورزشی و فعالیت های علمی و آموزشی و برنامه ریزی استراتژیک محقق شده است.

کسب این موفقیت بزرگ، نویدبخش افتخارآفرینی تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک 2020 توکیو و نیز حضور تعیین کننده چهره های ایرانی در کرسی های بین المللی این رشته ورزشی است.

استمرار سربلندی آن استاد مجرّب تکواندو و مدیران ارزشمند، دست اندرکاران و آحاد ورزشکاران رشته تکواندو را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت خواستارم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور‌عالی‌فرمانده معظم‌کل قوا

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو جمهوری اسلامی ایران تبریک ورزشی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است به گزارش تسنیم، «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشورهای آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشورهای آفریقایی برای این کشورها و پیشرفت آنها هستیم، اما کشورهای غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای آفریقایی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم