Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:28:11 GMT

جزییات تمهیدات بهداشتی روز انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۳۹۴۰

جزییات تمهیدات بهداشتی روز انتخابات

ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این که برای تمام حوزه‌های انتخابی یک کارشناس بهداشت عمومی در نظر گرفته شده است، گفت: تا تمام مسائل از جمله اینکه افراد با ماسک در شعب اخذ رای حاضر شوند، رعایت شود و ما نیز بازدیدهای مکرری خواهیم داشت.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به حضور دانشگاه علوم پزشکی برای اولین بار به عنوان عضو ستاد انتخابات، اظهارکرد: به دلیل بیماری کرونا باید تمهیداتی در حوزه‌های انتخابیه می‌اندیشیدیم تا کمترین خطر متوجه مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواردی که افراد درگیر با انتخابات در شعب اخذ رای با آن مواجه هستند، مربوط به مسائل حفاظت فردی و ماسک‌های‌شان است؛ این افراد باید تقریبا هر شش ساعت ماسک خود را تعویض کنند. پس با توجه به اینکه انتخابات ممکن است تا ۱۰ ساعت به طول بیانجامد، این افراد باید برای ۲ بار اقدام به تعویض ماسک‌های خود کنند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: همچنین برای چینش میزها و فاصله آنها برنامه ریزی شده است، ضمن اینکه گردش افراد در حوزه های انتخابیه باید کمترین تداخل را داشته باشد. نسبت به ورودی ها و خروجی های شعب اخذ رای هم تدابیری اندیشیده شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: برای بیمارستان ها نیز تدابیری اندیشیده شده است تا اعضای انتخابات بتوانند شعب سیار خود را با رعایت حفاظت فردی درون بیمارستان برده و پرستاران و بیماران هم در انتخابات مشارکت داشته باشند. خوشبختانه هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی که در یک گفت و گوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، عنوان کرد: از مردم می‌خواهم از خودکار شخصی خود استفاده کنند، ضمن این که مایع ضدعفونی کننده نیز برای شعب اخذ رای پیش بینی شده است. در هر صورت تمام این تدابیر اندیشیده شده است تا مردم عزیز کمترین نگرانی را داشته باشد و ان شاءالله به پای صندوق های رای بیایند و شاهد انتخابات پرشوری باشیم.

 ابول نژادیان با بیان این که برای تمام حوزه‌های انتخابی یک کارشناس بهداشت عمومی در نظر گرفته شده است، گفت: تا تمام مسائل از جمله اینکه افراد با ماسک در شعب اخذ رای حاضر شوند، رعایت شود و ما نیز بازدیدهای مکرری خواهیم داشت. همچنین اگر فردی ماسک نداشته باشد، تدابیری اندیشیده شده است که در همان حوزه ماسک در اختیار او قرار داده شود. همچنین شعب اخذ رای یک روز قبل از انتخابات ضدعفونی می شوند.

وی بیان کرد: توصیه مان مثل روزهای قبل این است که مردم حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را هم رعایت کنند. تدابیری اندیشیده شده است که کمترین تجمع را در شعب اخذ رای داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: وضعیت کرونا در شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه نسبت به روزهای قبل تغییر نکرده است و این شهرها قرمز نیستند و از این بابت نگرانی جدی نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم تدابیری اندیشیده شده دانشگاه علوم پزشکی شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان آمده است:


جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان


با سلام

احتراماً به استحضار میرساند، با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاه‌ها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به صورت هوشمند.


همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی‌ها به انجام خواهد رسید و گزارش‌ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته‌های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد.

بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی، باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در بازی‌های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاه‌ها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند. همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب